Orientarea spre export a asigurat industriei vinului din Republica Moldova nu doar notorietate ci şi fluxuri semnificative şi constante de fonduri din vânzările efectuate pe pieţele internaţionale care au susţinut bunele evoluţii din sector – exporturile de vin deţin o cotă de 30% din valoarea totală a exporturilor ţării.
Potrivit unui studiu realizat de MPP Consulting, citat de 24H, primele două locuri în topul valorii de piaţă a brandurilor sînt ocupate de producătorii de vin, Cricova şi Purcari, podiumul fiind închis de producătorul de dulciuri Bucuria.

Citiţi mai mult: Iată cele mai valoroase branduri ale economiei din Republica Moldova – Agricultură > EVZ.ro https://www.evz.ro/detalii/stiri/iata-cele-mai-valoroase-branduri-ale-economiei-din-republica-moldova-1014356.html#ixzz2EHcTusJ7
EVZ.ro

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.