Nume de notorietate pe piaţa bancară românească, Bancpost aniversează 20 de ani de existenţă, perioadă care se cuantifică în cifre importante – bancă de top 10, este al cincilea nume de marcă bancar, are peste un milion de clienţi pentru care oferă produse şi servicii prin intermediul a 284 de sucursale şi a peste 3.000 de angajaţi.
Bancpost spune BRAVO clienţilor pentru comportamentul financiar responsabil şi îi răsplăteşte prin Depozitul Aniversar.

Bancpost măsoară încrederea şi responsabilitatea clienţilor prin numărul celor care aleg să economisească folosind produsele pe care le oferă.

Dobânzi atractive şi 20 de premii la Depozitul Aniversar

În luna iunie, cu ocazia aniversării a 20 de ani de activitate, Bancpost a lansat Depozitul Aniversar. Astfel, clienţii deja existenţi, dar şi potenţialii clienţi sunt răsplătiţi cu dobânzi pe măsură, astfel încât aceştia să poată beneficia cât mai mult de banii lor.
Noul produs de economisire lansat de către Bancpost – Depozitul Aniversar – este un depozit pe patru luni, pentru persoane fizice, care îşi constituie depozite din fonduri noi. Suma minimă pentru constituire este de 3.000 de lei/euro pentru depozitele în lei, respectiv euro. Pentru a beneficia de toate avantajele ofertei aniversare a Bancpost, clienţii pot merge la orice sucursală pentru a solicita o prezentare completă a acestui produs.
Depozitul Aniversar este un produs garantat de Fondul de Garantare a Depozitelor în sistemul bancar (în limita plafonului comunicat de acesta).
„În ceea ce priveşte dobânzile la acest depozit, pentru depunerile în lei dobânda standard este de 7,5%, iar pentru depozitele în euro este de 4%. Există şi 20 de premii a câte 2.000 de lei, iar câştigătorii vor fi aleşi prin tragere la sorţi. Această campanie va dura până la 31 august”, ne-a dezvăluit Manuela Vlaşin, directorul Bancpost SA – Sucursala Bistriţa.

Odată cu creditul „Prima casă 4”, un voucher de 2.000 de lei

De curând, Bancpost a intrat în programul ,,Prima casa 4”. Cei care pot beneficia de credite prin programul guvernamental sunt persoanele care nu deţin în proprietate exclusivă sau împreună cu soţul ori soţia nicio locuinţă sau persoanele care deţin în proprietate exclusivă sau împreună cu soţul ori soţia o locuinţă în suprafaţă utilă mai mica de 50 mp. Pentru achiziţia unui imobil vechi Bancpost oferă un credit de maximum 57.000 de euro, în timp ce pentru achiziţia unui imobil nou creditul poate fi de maximum 66.500 de euro. Valoarea creditului este de maximum 95% din valoarea achiziţiei, dar nu peste plafonul menţionat anterior, iar perioada maximă este de 30 de ani.
Bancpost practica o dobândă de Euribor la trei luni plus 4% pentru creditele în euro şi de Robor la trei luni plus 2,5% pentru împrumuturile în lei. Comisionul lunar de administrare este de 0,49% aplicat la jumătate din sold (valoarea garanţiei statului).
Celor care iau credit prin „Prima casă 4”, Bancpost le oferă un voucher cadou în valoare de 2.000 de lei, campanie care durează până la 30 septembrie. Acest voucher poate fi transformat în produse pentru mobilarea locuinţei prin intermediul a câtorva magazine partenere Bancpost.

Nevoile clienţilor, în prim plan

În 2011, pentru Bancpost, una dintre priorităţi este dezvoltarea relaţiei cu clienţii din portofoliu, iar pentru o bancă asta înseamnă că trebuie să stimuleze şi să impulsioneze activitatea de vânzare încrucişată, adică numărul de produse cumpărate de acelaşi client. În acest sens, reprezentanţii Bancpost se axează foarte mult pe consiliere, ei fiind cei care merg în întâmpinarea clienţilor în majoritatea cazurilor.
„Contează foarte mult factorul uman, contează foarte mult cine te consiliază. La Bancpost, calitatea vânzării este cu mult mai bună şi consilierii sunt căutaţi de clienţi. Până acum cinci sau şase ani, înainte de a începe perioada aceea de bum sau chiar în perioada de bum, clienţii erau cei care căutau băncile. Acum s-a schimbat optica. Banca merge spre client. Se ştie că acum piaţa este saturată, iar ca să poţi aduce un client nou nu poţi să stai aici, în birou. Ce înseamnă aceasta? La persoane juridice mergem noi la firme, la persoane fizice mergem la angajatori şi le prezentăm produsele băncii noastre. Aceasta este schimbarea majoră faţă de anii ’90”, a explicat directorul Bancpost Bistriţa.
„În cei 20 de ani de când Bancpost activează pe piaţa bancară din România s-au schimbat multe. Înainte totul se axa pe cantitate, în schimb acum ne axăm pe calitate. Acum ne alegem altfel clienţii. Ne dorim clienţi care să ruleze fondurile prin banca noastră, să lucreze cu Fast Banking (solutia Bancpost de internet banking), iar dacă este spre exemplu comerciant, acesta să aibă un cititor de carduri, să aibă cardurile de salarii la noi. Nu dorim clienţi doar pentru a mai bifa unul în plus, nu mai funcţionează aşa. La fel este şi în cazul persoanelor fizice, noi dorim să le aflăm toate nevoile. O discuţie cu un client nu durează mai puţin de 15 minute. Altfel necunoscând profilul clientului, nu putem să îi prezentăm produsul care i se potriveşte, indiferent dacă vorbim de modalităţi de economisire sau de un credit. Calitatea înseamnă să afli exact de ceea ce are nevoie şi să îi vinzi clientului sau potenţialului client exact ceea ce are nevoie”, a mai adăugat Manuela Vlaşin.

Liana Mureşan
redactie@gazetadebistrita.ro

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.