Municipiul Bistrita în parteneriat cu Scoala Gimnazială nr.7 Bistrita a organizat, vineri, conferința de încheiere a proiectului « Învață împreună cu mine » finantat prin Apelul Sinergii pentru viitor –copii in situatii de risc, din cadrul Programului RO10 –« Copii si tineri aflati in situatii de risc si initiative locale si regionale pentru reducerea inegalitatilor nationale si pentru promovarea incluziunii sociale » program derulat in cadrul Mecanismului Financiar al Spatiului Economic European (SEE), 2009-2014, informează Primăria Bistriţa, într-un comunicat remis redacţiei.

Valoarea proiectului este de 998.741 lei cu finantare 100%.

 

În cadrul conferinței au fost comunicate rezultatele proiectului raportate la scopul proiectului care a condus la întărirea coeziunii sociale și reducerea diferențelor sociale pe plan local prin implementarea de programe sociale și educative adresate copiilor și părinților aflați în situație de risc social (cu atenție specială acordată copiilor de etnie romă) din comunitățile Viișoara și Sărata.

Valoarea adăugată obţinută de pe urma implementării acestui proiect a fost:

  • Activităţi de educaţie informală şi nonformală a ameliorat comportamentul de adaptare şcolară.
  • S-a creat motivaţii optime pentru activitatea(participarea) şcolară, elevii promovați ai ciclului gimnazial de clasa a VIII a, fiind toti admisi la liceu și școli profesionale de pe raza municipiului Bistrița
  • Prevenirea comportamentului de eşec şi abandon şcolar, părinții participând la grupurile de discuții cu psihologul,
  • Cointeresarea familiei în activităţile de timp liber şi educaţie în scopul ameliorării relaţiei intrafamiliale (copii-adulţi).
  • Activitatea de supraveghere şi sprijin în efectuarea temelor şcolare.
  • Activităţi recreative de socializare, de petrecere a timpului în colaborare cu şcoala (atelier de creaţie, excursii, drumeţii, vizite, la obiective turistice).
  • Facilitarea integrării şcolii în comunitate şi medierea relaţiei părinţi-şcoală în cazul familiilor prea ocupate sau dezinteresate pentru educarea copiilor lor.
  • Prin creearea de activități compensatorii şi recompensatorii copiii cuprinşi în forma de învăţământ primar, au stabilit un nivel motivaţional ridicat pentru participarea la activităţile şcolare.
  • S-au desfășurat activităţi de dobândire a deprinderilor de viaţă independentă şi autonomie personală, gestionarea timpului liber

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.