Kindred Group, care la nivel mondial deține 9 branduri de jocuri de noroc, continuă eforturile pentru a promova Jocul Responsabil, în așa fel încât utilizatorii săi să nu fie expuși riscurilor de a trece o linie roșie, iar scopul acestei activități să rămână strict distracția.

La nivel mondial, brandurile aflate sub egida Kindred Group însumează mai bine de 30 de milioane de clienți. Kindred este prezent și în România cu două branduri de top foarte cunoscute de cei pasionați, Unibet – flagship-ul companiei și Vlad Cazino – primul cazino online cu specific românesc.

Succesul vine însă și cu multe responsabilități, mai ales într-un domeniu cum sunt jocurile de noroc. Tocmai din acest motiv, Kindred Group și-a stabilit ca obiectiv ca 0% din veniturile sale să provină din Jocurile de Noroc Dăunătoare. Scopul celor de la Kindred este ca jocurile de noroc să fie privite strict ca o activitate recreațională și distractivă, iar excesele să dispară complet de pe platforma sa. În aceste condiții, Joc Responsabil este mai mult decât o deviză pentru Kindred, devenind un obiectiv în adevăratul sens.

„Activitatea noastră este ghidată de ambiția ca zero la sută din veniturile platformelor noastre să fie generate din jocuri de noroc dăunătoare până la finalul anului 2023”, se arată într-un mesaj al companiei Kindred Group.

Ce eforturi depune Kindred pentru a promova jocul responsabil

Se spune că prevenția este mult mai bună decât vindecarea, iar cei de la Kindred își propun acest lucru în cazul jocurilor de noroc dăunătoare. Drept urmare, Kindred a semnat recent prelungirea parteneriatului cu compania EPIK Risk Management, în așa fel încât să găsească noi soluții pentru a detecta rapid utilizatorii care riscă să treacă o anumită linie roșie.

În acest moment sunt îmbunătățite procesele interne și se fac eforturi pentru ca intervențiile să fie automatizate, în așa fel încât utilizatorii aflați în categoria de risc să fie depistați mult mai rapid.

De asemenea, Kindred își propune să înregistreze progrese și la mecanismele de intervenție umană. Acestea urmează să fie mai bine țintite, iar clienții să fie determinați să aibă un comportament de pariere doar de dragul distracției.

Sistemul prin care Kindred este alertată în momentul în care un utilizator prezintă semne că ar putea avea un comportament dăunător a fost implementat de companie în urmă cu aproximativ un deceniu și poartă denumirea PS-EDS, fiind îmbunătățit în mod constant. Așadar, dacă intră în această categorie, utilizatorul este abordat într-un mod pro-activ de echipa alocată și primește sprijin cât mai curând posibil.

Conform datelor oferite de Kindred, veniturile provenite de la clienți aflați în categoria de mare risc au fost de 3.8% din total, în trimestrul trei din 2022. În trimestrul trei din 2020, veniturile provenite de la persoanele aflate în categoria de mare risc erau de 4.4%, astfel că poate fi sesizată o ușoară scădere. Iar efectul de îmbunătățire al comportamentului clienților aflați în categoria de mare risc a fost de 82.6% în trimestrul trei din 2022. Comparativ, în trimestrul trei din 2021, procentul era de 64.9%.

Kindred Group, prezentă la Safer Gambling Week

La finalul anului trecut, în Marea Britanie a avut loc un eveniment foarte important care promovează Jocul Responsabil, Safer Gambling Week. Cu această ocazie, Kindred a promovat Misiunea 0%, prin care a comunicat din nou că își dorește să elimine complet veniturile generate din pariuri dăunătoare.

Tot în acea perioadă, două dintre echipele de fotbal sponsorizate de companii din grupul Kindred, Glasgow Rangers și Middlesbrough, au renunțat la logo-urile Unibet și 32Red, care au fost înlocuite cu „Zero% Mission”. Evenimentul a fost considerat un succes deoarece a promovat intens mesajul că jocurile de noroc trebuie să aibă strict rol distractiv, iar excesele nu sunt dorite.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.