Ioan Mari are 26 de ani, este designer grafic la o companie din Oradea. De 14 ani este departe de comuna natală, iar de trei ani trăieşte la mai bine de 250 de kilometri distanţă.

Cu toate acestea, sufletul îi este tot în Feldru, ataşamentul pentru comunitatea în care a crescut determinându-l să-şi folosească cunoştinţele şi experienţa pentru a o promova. Cum anume? Ei bine, Ioan a început în primăvara acestui an să pună bazele unui brand local.

Acesta promovează comunitatea în care s-a născut cu ajutorul cănilor, a tricourilor, a calendarelor şi a semnelor de carte. Obiectele vin însoţite de un mesaj preluat de la americani, care însă este încărcat de emoţie: „I love Feldru”.

„Am adus un concept american în mediul rural. Ştiam că nu a fost nimeni suficient de nebun să facă asta, să bage în seamă atât de mult o localitate, iar eu am considerat că ar putea să meargă. Plus că acel slogan, logo, cum vrei să îi spui îl înţelege toată lumea. Coţine atât text, cât şi imagine şi chiar dacă nu şti engleză, pricepi mesajul”, explică tânărul artist.

Alături de acest mesaj, cănile şi tricourile au imprimate peisaje din Feldru, cu sigiliul localităţii şi chiar personalităţi locale. Ioan Mari a dedicat o serie de obiecte de promovare lui Vasile Naşcu, primul director al Fondurilor Grănicereşti Năsăudene, care a şi luptat decenii bune pentru drepturile grănicerilor.

„Ştii ce se întâmplă? Ca să îţi dai seama ce ai în curte, trebuie să te îndepărtezi un pic, să vezi în ansamblu, de la depărtare. Eu sunt plecat de la 14 ani de acasă şi poate ăsta e modul meu de a mă întoarce acasă”, mărturiseşte Ioan.

Citeste mai mult: adev.ro/of6vnk

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.