Mark Zuckerberg, a confirmat recent că utilizatorii Facebook vor putea să se aboneze în curând, contra-cost, pentru a avea acces la conţinutul publicaţiilor media.

Acesta va avea un paywall (plăteşti pentru a putea citi) în care conţinutul publicaţiilor va putea fi accesat doar pe bază de abonament.

În această toamnă, compania va începe să testeze serviciul de abonamente în interiorul articolelor instant.

Toţi banii vor fi direcţionaţi către publicaţiile profesioniste

Această mişcare a lui Zuckerberg este în scopul de a recâştiga publicaţiile, deoarece acesta promite ca „toţi banii vor fi direcţionaţi către publicaţiile profesioniste. Facebook nu va lua o parte”.

Anunţul vine în contextul în care publicaţii mari, precum The New York Times şi The Wall Street Journal, au început să nu mai publice articole în modul instant articles deoarece pierdeau bani fără să câştige audienţă pe Facebook. În aceste condiții dacă reţeaua va ajuta publicaţiile să-şi mărească veniturile, atunci acestea se vor reîntoarce pe platformă.

Pe lângă acestea, şeful Facebook promite o vizibilitate mai bună în cadrul reţelei sociale pentru publicaţii, spunând că articolele publicate pe Facebook vor fi însoţite pe viitor de logo-ul publicaţiei.

 

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.