Primăria municipiului Bistriţa a derulat în perioada septembrie 2011 – iunie 2013, Campania europeană Display® cu participarea a 21 de clădiri aparţinând unităţilor de învăţământ din municipiul Bistriţa, respectiv clădiri în care funcţionează serviciile primăriei.

Campania Europeană Display® reprezintă o iniţiativă în domeniul energiei lansată în anul 2003 de către Asociaţia Europeană a Autorităţilor Locale „Energy Cities”.
Scopul iniţiativei este de a încuraja autorităţile locale să afişeze public performanţa energetică a clădirilor administrate şi impactul asupra mediului, folosind un instrument asemănător etichetei energetice pentru aparatura electrocasnică.
În prezent numărul oraşelor participante în Campania Display® este de 582 din 32 ţări europene, cu un număr total de 18 320 clădiri”, potrivit municipalităţii.

Municipiul Bistriţa s-a dovedit a fi un participant activ în Campania europeană Display®, astfel încât afişul energetic Display® pentru clădirea aparţinând Colegiului Naţional „Andrei Mureşanu”” în care este evidenţiată evoluţia performanţei energetice „înainte” şi „după” reabilitarea şi modernizarea acestei clădiri prin Programul Operaţional Regional 2007-2013, a fost inclus în expoziţia organizată la Bruxelles în data de 9 octombrie 2013, cu ocazia marcării evenimentului „Renovate Europe Day”.

Rezultatele de eficienţă energetică în clădiri publice prezentate în cadrul expoziţiei au fost promovate de curând de către „Energy Cities” în noua publicaţie din decembrie a Campaniei Display® realizată în engleză şi franceză: „Displayers renovate from G to A !”

„Este de remarcat faptul că municipiul Bistriţa se alătură eforturilor oraşelor europene în ce priveşte promovarea economiei de energie, a surselor de energie regenerabilă, respectiv implementarea măsurilor de eficienţă energetică în clădirile publice”, a mai adăugat municipalitatea.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.