Sistemul electronic al cardului de sănătate este întrerupt, de marţi dimineaţă, din cauza unor probleme de comunicaţie, Casa Naţională de Asigurări de Sănătate spunând că servicile medicale pot fi oferite, până la remedierea defecţiunii, în modul „offline”, iar ulterior să fie raportate online, informează Mediafax.

 

Problemele de comunicaţie la platforma informatică a sistemului de asigurări de sănătate ( PIAS) au apărut marţi, în jurul orei 08.30, specialiştii IT lucând la remedierea defecţiunii, a anunţat Casa Naţională de Asigurări de Sănătate (CNAS).

Potrivit CNAS, serviciile medicale pot fi oferite pacienţilor, până la remedierea defecţiunii, de către furnizori în modul „offline”. În momentul remedierii sistemului informatic, aceste servicii vor fi raportate online.

 

 

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.