Acuzații de fraudă pentru cel mai mare retailer din Bistrița-Năsăud: Firma MELAROX, acuzată de înșelarea a peste 600 de clienți și neplata angajaților, conform informațiilor pe care le-am primit pe e-mailul redacției.

Firma MELAROX, una dintre cele mai mari companii din județul Bistrița-Năsăud, este acuzată de comiterea unei fraude de amploare, înșelând peste 600 de clienți care nu și-au primit produsele comandate și achitate.

În ciuda faptului că firma continuă să accepte comenzi online, acestea rămân neonorate, iar sumele de bani plătite de clienți nu sunt returnate, conform aceleiași surse.

În baza acelorași informații am aflat că MELAROX nu are intenția de a livra comenzile sau de a restitui banii, deoarece furnizorul lor principal, MORELE, a încetat colaborarea din cauza neplății mărfii. În prezent, site-ul companiei este activ, însă acceptă doar plăți cu cardul, fără opțiunea ramburs, iar comenzile rămân neprocesate sau sunt livrate produse de calitate inferioară din depozitul local situat la locația Subcetate nr. 10, Bistrița, România.   „In prezent site-ul firmei fiind activ (deși acestia nu dispun de un furnizor) accepta comenzi noi (care se pot achita doar cu cardul, ramburs nu exista).” Intrând pe site-ul firmei MELAROX am sesizat că putem achita ramburs însă nu s-a confirmat comanda.

Mai grav, compania nu mai emite facturi, note de transport sau garanții, iar clienții primesc alte produse decât cele comandate, în timp ce sumele de bani rămân blocate săptămâni întregi. Pe Google, MELAROX a adunat mii de recenzii negative, majoritatea de la clienți nemulțumiți, ceea ce a determinat firma să își schimbe numele în „ClickElectro” pentru a evita interacțiunile neplăcute cu clienții păgubiți.

Această situație ridică mari semne de întrebare cu privire la integritatea și legalitatea practicilor firmei MELAROX, iar autoritățile sunt așteptate să intervină pentru a proteja drepturile clienților și ale angajaților afectați.

Sunând la servicii cu clienții la numărul indicat pe site-ul firmei nu ne-a răspuns nimeni, de asemenea, încercând să o contactăm pe patroana MELAROX, nu ni s-a răspuns la telefon.

În timp ce firma este acuzată că nu își plătește angajații, pe parcursul anului 2023 a înregistrat cel mai mare profit net din cei 23 de ani de activitate.

De asemenea, în ciuda acestor acuzații de fraude și probleme, conform surselor noastre, patroana firmei Gina Marta, nu se sfiește să se afișeze pe rețelele sociale sărbătorind la Colibița cu băuturi de peste 40.000 de lei.

8 COMENTARII

  1. Am achizitionat un produs (scaun de birou) pe care l-am achitat dar nu a fost livrat. Suntem o institutie publica si va rugam sa ne indrumati cum sa procedam pentru recuperarea pagubei.

  2. Bună ziua am platit o piscină în data 04/07/2024 in valoare de 1700 Ron cu că dul și nu am primit-o nici in ziua de azi ,iar la telefon nu mai răspunde nimeni,ce e de făcut o sa merg la instituțiile statului sa vedem ce e de făcut am extrasul de cont.

  3. Am luat teapa si eu cu o comanda din data de 15.08.2024 plasata pe site si achitata integral.
    Ce este cel mai trist ca autoritatile statului au lasat aceasta firma sa tepuiasca atatea sute/mii de perosane desi ulterior am vazut ca existau plangeri facute de mai bine de 3 luni.
    Unde sunt acum organele de control cele care trebuiau sa ne protejeze ?

  4. Am achitat cu cardul 438 lei pentru un aparat de aer conditionat portabil.
    Nu cred ca nu se poate face nimic împotriva acestor escroci care prostesc cu produsele lor o Romanie intreaga.
    Am facut sesizare la ANPC si trebuie sa se rezolve, voi face plangere si la Politie!

  5. comandat marfa de 348 lei in 7 aug. in 22 aug au anulat comanda dupa ce i-am contactat, si au zis ca trimit banii inpoi pe cardul cu care s-a efectuat plata. cele 14 zile legale pentru restituire au trecut si nici un leu returnat.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.