Consiliul Județean Bistrița-Năsăud a pregătit un brand al județului, acesta urmând să fie lansat în cadrul unui eveniment ce va fi găzduit de Complexul Muzeal.
”Lansăm brandul județului Bistrița-Năsăud – o asumare a dezvoltării, o chemare a oamenilor de a construi viitorul județului împreună. Realizarea brandului de județ presupune un angajament ferm pentru dezvoltarea strategică, integrată și clară a județului, din punct de vedere: economic, turistic, educațional, cultural, al infrastructurii rutiere și a tuturor utilităților, dar și al promovării obiectivelor, a oamenilor valoroși și a produselor locale. Județul nostru s-a dezvoltat, dar continuă să crească, prin oameni, grijă, viziune, valorificarea și promovarea a tot ce are mai bun și mai frumos”, a transmis președintele CJ Bistrița-Năsăud, Emil Radu Moldovan.
Lansarea brandului județului va avea loc joi, 27 august, de la ora 17.00, la Complexul Muzeal Bistrița-Năsăud, unde vor fi prezenți producătorii locali și unde vor avea loc și ateliere de creație pentru copii, dar și o serie de proiecții cu cele mai spectaculoase locuri din Bistrița-Năsăud.
Potrivit CJ Bistrița-Năsăud, ”evenimentul este deschis tuturor ce POARTĂ-n suflet Bistrița-Năsăud”.
Patricipanții trebuie să știe că evenimentul se va desfășura cu respectarea regulilor de distanțare fizică. Accesul publicului va fi limitat astfel încât să nu se depășească numărul de 500 de persoane. De asemenea, accesul în incinta Complexului Muzeal se va face în urma verificării temperaturii, iar accesul publicului va fi permis numai în condițiile purtării de mască (medicală/nonmedicală) pe toată durata evenimentului. La intrarea vor fi puse la dispoziție măști și dezinfectant.