Tribunalul Bistriţa Năsăud a lansat serviciul Call Center „Speak to Me”(Vorbeşte cu mine), menit să faciliteze accesul persoanelor interesate la informaţii de interes public.

Aplicaţia constituie o alternativă la informaţia oferită până în prezent prin accesarea site-ului https://noulportal.just.ro, persoanele interesate putând opta pentru informare la una dintre cele două modalităţi: cea informatică şi cea telefonică, aceasta din urmă prin utilizarea serviciului Call Center.

Informaţiile pot fi obţinute printr-un singur apel telefonic, de oriunde, de pe orice telefon fix sau mobil, la numărul 0264-207.975, număr cu tarif normal.

Acest serviciu constituie primul Call Center cu generare dinamică a vocii în limba română, programul fiind iniţiat în premieră de către Curtea de Apel Cluj pentru instanţele judecătoreşti din raza de activitate a acesteia.

Cosmin Botezat

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.