În ultimele 24 de ore, 12 persoane din Bistrița-Năsăud au fost confirmate cu CoVid-19, după efectuarea a 158 de teste, iar patru pacienți au decedat. Incidența la nivel de județ a ajuns la 1,11/1000 de locuitori. În județ mai sunt active 315 cazuri de CoVid-19. De asemenea, au fost administrate 1.046 de doze de vaccin anticovid. 

 La nivelul județului Bistrița-Năsăud, au fost raportate următoarele date referitoare la situația epidemiologică privind îmbolnăvirea cu CoVid-19:

• 11622 cazuri confirmate de CoVid-19;

• 315 cazuri active (91 persoane izolate în spital, 224 la domiciliu);

• 584 decese înregistate în Corona-Forms;

• 659 persoane în carantină;

• 158 teste efectuate (dintre care 103 la Spitalul Județean de Urgență Bistrița, 48 teste rapide).

Informații referitoare la campania de vaccinare în județul Bistrița-Năsăud:

• Vaccin administrat până în prezent: 67419 doze;

• 1046 doze administrate ieri, 03.05.2021;

• Totalul numărului de persoane vaccinate cu rapel este de 26.494.   

INCIDENȚA CAZURILOR DE COVID-19 PE UNITĂȚI ADMINISTRATIV-TERITORIALE, CALCULATĂ CU FOCARE, 04.05.2021: 

UATRata de infectare
MONOR4.49
NEGRILEŞTI4.03
BUDEŞTI3.89
ŞIEU-MĂGHERUŞ3.80
CHIOCHIŞ3.66
URIU3.44
CICEU-GIURGEŞTI3.42
RUNCU SALVEI3.03
URMENIŞ2.78
NUŞENI2.12
SÂNMIHAIU DE CÂMPIE2.11
SILIVAŞU DE CÂMPIE2.07
BRANIŞTEA2.02
ORAŞ BECLEAN1.66
CETATE1.64
GALAŢII BISTRIŢEI1.59
TEACA1.58
BUDACU DE JOS1.48
NIMIGEA1.48
LIVEZILE1.34
TELCIU1.34
MUNICIPIUL BISTRIŢA1.31
ŞIEU-ODORHEI1.31
MATEI1.22
ORAŞ NĂSĂUD1.12
REBRIŞOARA1.02
CICEU – MIHĂIEŞTI0.82
MILAŞ0.82
MĂRIŞELU0.79
RODNA0.79
FELDRU0.75
JOSENII BÂRGĂULUI0.74
DUMITRA0.69
BISTRIŢA BÂRGĂULUI0.65
LECHINŢA0.65
MAIERU0.61
ŞANŢ0.57
ŞINTEREAG0.56
PETRU RAREŞ0.54
ORAŞ SÂNGEORZ-BĂI0.50
SALVA0.37
REBRA0.35
ŞIEU0.35
ILVA MICĂ0.30
TÂRLIŞUA0.30
TIHA BÂRGĂULUI0.30
DUMITRIŢA0.29
PRUNDU BÂRGĂULUI0.16
CĂIANU MIC0.00
CHIUZA0.00
COŞBUC0.00
ILVA MARE0.00
LEŞU0.00
LUNCA ILVEI0.00
MĂGURA ILVEI0.00
MICEŞTII DE CÂMPIE0.00
PARVA0.00
POIANA ILVEI0.00
ROMULI0.00
ŞIEUŢ0.00
SPERMEZEU0.00
ZAGRA0.00


LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here