Recrutarea unor persoane capabile și pregătite pentru compania ta este un element esențial pentru buna desfășurare a afacerilor tale. Din acest motiv, procesul de recrutare trebuie să fie bine organizat în așa fel încât prezentarea companiei să fie atractivă pentru cei mai pregătiți dintre aceștia. Ține minte că pentru a beneficia de forță de muncă de calitate, trebuie să oferi și tu un pachet valoros. Află în rândurile de mai jos cum să concepi o ofertă de nerefuzat pentru viitorii tăi angajați.

Iată 4 moduri prin care atragi un candidat valoros:

1.  Un salariu care poate crește treptat

Primul aspect la care se va uita orice candidat este salariul. Chiar dacă nu îți permiți să începi cu un salariu foarte mare, oferă posibilitatea de avansare în funcție de performanțe. Creează praguri realizabil de atins cu un efort potrivit pentru a măsura gradul de ambiție al angajatului tău. Această tehnică îl va motiva să dea tot mai mult în fiecare zi la muncă. Potențialii angajați valoroși sunt interesați nu doar de nivelul actual al salariului, ci și de perspectivele de creștere în timp. Oferă o structură transparentă și clară a etapelor pe care le poate atinge, iar în acest fel el va avea mai multă încredere în tine și în companie.

2.  Beneficii

Un pachet de beneficii atractiv poate face diferența atunci când vine vorba de alegerea între două oferte de angajare. Pe lista de beneficii căutate de angajați se află asigurarea medicală, planurile de pensii, abonamente la sala de fitness sau tichete culturale. Oferă-le tichetele culturale de la Pluxee cu ajutorul cărora pot beneficia lunar de 210 lei la activități culturale sau de 420 de lei pe eveniment. Companiile care înțeleg nevoile și preocupările angajaților sunt mult mai îndrăgite de aceștia și acest aspect îi va motiva să se implice mai mult în munca lor.

3.  Flexibilitate

Flexibilitatea este un alt factor extrem de important pentru tânăra generație. Aceștia își doresc să-și poată îmbina viața personală și cea profesională cât mai bine, mai ales dacă au copii pe care trebuie să îi ducă și aducă de la școală, dacă încă studiază sau pur și simplu în cazul în care au de rezolvat anumite probleme. Flexibilitatea în program nu doar îmbunătățește satisfacția angajaților, ci și stimulează productivitatea și loialitatea față de organizație.

4.  Posibilitatea de a lucra de acasă

Odată cu restricțiile de acum câțiva ani când toată lumea a început să lucreze de acasă, acest lucru a început să fie tot mai solicitat chiar și după ridicarea restricțiilor. Pentru angajați este important ca angajatorii să le permită să-și organizeze munca într-un mod care se potrivește cel mai bine nevoilor lor. Lucrul de acasă poate contribui la reducerea stresului, creșterea eficienței și îmbunătățirea echilibrului între viața profesională și cea personală.

Toate acestea fiind spuse, dacă și tu îți dorești să ai în compania ta doar oameni de încredere, alege să creezi un pachet atractiv pentru candidații valoroși. Ia atitudine și conștientizează rolul pe care îl au angajații tăi în succesul întregii tale afaceri.

Sursă foto: pexels.com

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.