Persoanele fizice şi juridice deţinătoare ale unui autovehicul, care doresc atribuirea unui loc de parcare, și care locuiesc în Piața Morii, trebuie să știe că trebuie să depună anumite acte pentru atribuirea/licitarea unuia din cele 130 de locuri de parcare amenajate . Cei care doresc un loc de parcare trebuie să depună documentele  la Primăria municipiului Bistriţa – sediul Serviciului public municipal „Direcţia Patrimoniu”, str. Gh. Şincai nr. 2 – începând cu data de 30.09.2014 până la data de 22.10.2014.

Documentele sunt următoarele:
a) cerere tip;
b) documente privind domiciliul/rezidenţa: copie B.I./C.I. şi actul de proprietate, contract de închiriere avizat de Direcţia Generală a Finanţelor Publice Bistriţa-Năsăud pentru cele încheiate cu persoane fizice în imobilul aferent asociaţiei de proprietari/locatari, act de donaţie sau moştenire, extras de carte funciară de dată recentă, după caz;
c) copie după certificatul de înmatriculare a autovehiculului/autovehiculelor;
d) documente privind dreptul de utilizare a autovehiculului: contract de leasing;
e) copie certificat de căsătorie în situaţia în care la aceeaşi adresă domiciliază două familii;
f) certificat de încadrare într-o grupă de handicap, a unui membru al familiei solicitantului, dacă e cazul;
g) acte doveditoare că este veteran de război, membru A.F.D.P.R. sau beneficiar al prevederilor Legii nr. 189/2000, dacă este cazul;
h) cupoanele de pensii, soţ şi soţie, pentru acordarea reducerii cu 50% a abonamentului în cazul în care media pensiilor nu depăşeşte salariul minim pe economie;
i) declaraţie pe propria răspundere pentru persoanele care nu înregistrează venituri, pentru acordarea reducerii în cazul pensionarilor.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.