Brico Depôt România, parte a Kingfisher, începe procesul de rebranding al portofoliului de magazine Praktiker în Brico Depôt.

 

Potrivit unui comunicat de presă, procesul de rebranding al rețelei Praktiker (brand cumpărat de către Kingfisher, proprietarul Brico Depot) va fi implementat în mai multe etape și continuă demersul grupului Kingfisher de a contribui la dezvoltarea pieței de îmbunătățire a locuinței din România.

De asemenea, direcțiile de dezvoltare includ transformarea gamelor actuale de produse prin integrarea unor game de produse inovatoare, disponibile în toate magazinele din Europa.

Praktiker a fost prima rețea intrată în România, în 2002.

În prezent, 7.500 de produse din oferta unificată se găsesc în rețeaua Brico Depôt, iar peste 5.000 dintre acestea sunt disponibile deja și în magazinele Praktiker.

Până la începutul sezonului de primăvară, procesul de rebranding va fi finalizat. Prin urmare, în prima parte a anului 2019 Kingfisher va opera întreaga rețea din România sub brandul Brico Depôt.

Totodată, planul de optimizare a rețelei comerciale și eficientizare a activității operaționale include și închiderea a trei magazine Praktiker respectiv Arad, Brașov și Pitești.

Achiziția Praktiker consolidează astfel poziția grupului Kingfisher pe plan local care ajunge  numărul doi în România, după Dedeman, cu o rețea de 38 de magazine.

Kingfisher a finalizat preluarea rețelei Praktiker România de la omul de afaceri turc Omar Susli la începutul lunii decembrie 2017, iar britanicii au plătit 22 milioane de euro, din care 6 milioane de euro pentru acoperirea datoriilor companiei.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.