Trenurile celui mai mare transportator feroviar privat din România nu mai circulă din data de 17 martie 2015.
Regiotrans a rămas fără certificatul de siguranţă, după ce Autoritatea de Siguranţă Feroviară a descoperit că 29 din cele 200 de trenuri ale companiei au probleme tehnice. Garniturile sunt fabricate în Franţa în anii 60-70 şi au fost cumpărate după ce căile ferate franceze le-au retras din circulaţie.
„Regiotrans este obligată să întrerupă activitatea de transport feroviar de călători, începând cu data de 17.03.2015 și până la o dată pe care o vom comunica în timp util”, scrie pe site-ul companiei.
Compania are două soluţii ca să-şi reia activitatea: ori repară vagoanele, ori le sigilează şi nu le mai foloseşte niciodată.
Regiotrans a fost înfiinţată acum 11 ani şi operează pe aproape 50 de linii din peste 20 de judeţe.
Regiotrans circula din nou incepand de miercuri, 1 aprilie, conform http://www.regiotrans.ro!
In data de 30.03.2015 ASFR a emis certificatul de siguranta – partea B numarul de identificare UE RO 1220150017 pentru SC Regiotrans SRL.
Astfel incepand cu data de 01.04.2015 SC Regiotrans SRL va relua circulatia trenurilor pe urmatoarele rute de circulatie, dupa un mers ce va fi adus la cunostinta publicului calator in cel mai scurt timp:
Brasov – Bucuresti Nord
Timisoara Nord – Resita Nord
Brad – Ineu –Arad
Timisoara – Lovrin – Nerau
Arad – Valcani
Alba Iulia – Zlatna
Teius – Ludus – Bistrita
Arad – Nadlac
Iasi – Roman
Timisoara Nord – Cruceni
Timisoara Nord – Lovrin – Cenad
Iasi – Dorohoi
Brasov – Sf. Gheorghe – Bretcu
Praid – Blaj
Iasi – Harlau
SC Regiotrans SRL continua demersurile pentru includerea in certificatul de siguranta a intregului material rulant, ceea ce va determina reluarea circulatiei trenurilor si pe alte rute de circulatie, in cursul lunii aprilie.