Mai saptamâna trecuta, cum se mai întâmpla uneori, undeva în apropierea Bancii "Tiriac", cei de la Aquabis au constatat o defectiune la conductele care alimenteaza cu apa rece strazile din zona Codrisor. Pâna aici toate bune si frumoase, daca se poate spune asa, pentru cei care nu aveau apa rece si asteptau ca defectiunea sa fie remediata. Se mai întâmpla, toata lumea a înteles acest lucru.
Ciudateniile si convingerea ca la nivelul municipiului Bistrita avem niste servicii de "cacao", ca sa nu folosim un cuvânt mai colorat, abia de aici încep. Orice persoana care învârte robinetul si constata ca nu curge nimic, prima reactie este sa-si întrebe vecinul daca si la el se întâlneste aceeasi situatie. Daca raspunsul este afirmativ, pune mâna pe telefon si suna la cei care raspund de buna functionare a alimentarii cu apa rece. Daca suni la "apa-canal", ti se spune ca nu la ei este responsabilitatea.
Pe un ton oarecum iritat, deoarece se pare ca persoana de la capatul firului a mai fost "enervata" si de alte persoane la care nu curge apa rece, îti spune pe un ton netru, de parca ai impresia ca vorbesti cu un robot, ca trebuie sa suni la "retele". Înjurând în gând ca trebuie sa-ti cheltuiesti niste impulsuri în plus, te conformezi si suni la serviciul indicat. Dar, surpriza, cum programul este terminat, la capatul firului nu îti raspunde un specialist sau un om cu expertiza necesara. Aproape scapi telefonul din mâna, când afli ca persoana de la capatul firului, este "boctarul" de serviciu de la poarta. Omul, de buna credinta, încearca sa suplineasca dupa puterile lui, lipsa unui specialist, pentru a-ti oferi o informatie folositoare. Dezamagit lasi telefonul jos si în gând faci o trecere în revista a unor sfinti care îti vin mai repede în minte si te rogi în acelasi timp ca apa sa vina cât mai repede.