La Comisariatul Judeţean pentru Protecţia Consumatorilor Bistriţa-Năsăud a ajuns recent o sesizare din partea unui consumator aflat în imposibilitatea de a-şi mai plăti ratele la bancă. Persoana respectivă a achiziţionat o maşină în leasing iar din cauza problemelor finaciare nu îşi mai poate plăti ratele. Disperat, omul a apelat la…Protecţia Consumatorilor. 

 

 

Potrivit precizărilor directorului coordonator adjunct al CJPC B-N, Lorica Şut, un consumator a făcut recent o sesizare la Protecţia Consumatorilor specificând faptul că nu îşi mai poate plăti ratele la bancă: "Această persoană solicită din partea instituţiei noastre ajutorul, pentru a nu fi inclus în baza de date a băncilor. Acest lucru însă, nu intră în competenţa instituţiei noastre. Consumatorul s-a adresat nouă în speranţa că poate am putea să mijlocim o negociere între el şi bancă. Ori aşa ceva nu se poate!. Există clauze contractuale foarte clar stabilite, sunt scadenţe stabilite. Cred că fiecare consumator, în momentul în care contractează un credit, trebuie să îşi facă toate calculele, astfel încât să nu se trezească cu surprize de acest gen…Instituţia noastră verifică doar dacă contractele sunt în conformitate cu prevederile legale. Dar în ceea ce priveşte scutirea la plată, acest lucru nu intră în atribuţiile noastre", asigură Lorica Şut.

 

 

Iulia STUPINEAN   

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.