Home Știri Rombat: Reteta succesului in 30 de ani de existenta

Rombat: Reteta succesului in 30 de ani de existenta

Producătorul bistriţean de acumulatori auto Rombat a sărbătorit 30 de ani de existenţă prin mai multe anunţuri surprinzătoare pentru perioada economică actuală. Unul dintre anunţuri este că firma a reuşit în fiecare an de la înfiinţare creşterea cifrei de afaceri până la 50 de milioane de euro în 2009. Oficialii Rombat estimează chiar şi în 2010 o creştere a veniturilor până la valoarea de 60 de milioane de euro.  Un alt anunţ este demararea unei investiţii de 4,9 milioane de euro pentru mai multe hidrocentrale. Cel de-al treilea anunţ este că Rombat va furniza baterii pentru producţia românească de automobile Ford.
"Practic deţinem 10 % din piaţa pieselor de schimb din Franţa”, a explicat managerul general Ioan Repede.  
„În Germania suntem încă la început, este o piaţă în cucerire. Putem estima că avem deja cam 3% din piaţa din Germania. Loganul , care are succes acolo, s-a vândut cu bateriile noastre. A existat multă reticenţă iniţial pe această piaţă, dar calitatea ne-a recomandat.", este convins directorul de dezvoltare de la Rombat, Marcel Pârvu.
„După 1990, Rombat a început un program de investiţii masiv şi a recurs la tehnologii moderne, unele în premieră pentru România. Progresul tehnic din ultimii 20 de ani este evident în înalta calitate a produselor pe care le oferim astăzi, despre care putem spune că se bazează pe cea mai modernă tehnologie disponibilă. Rombat a devenit, dintr-o secţie a unei întreprinderi de stat, o companie modernă şi liderul pieţei de profil din România”, a declarat Ioan Repede, directorul general al Rombat S.A.
Oficialii companiei motivează creşterea cifrei de afaceri din ultimii ani prin continuarea programului de investiţii. Astfel, Rombat a deschis două noi centre regionale, la Brăila şi Bucureşti, pentru a-şi consolida poziţia în teritoriul şi a fi cât mai aproape de clienţi.
„Estimăm că în 2010 va fi un an cu vânzări puternice, care vor creşte peste nivelul din 2009, deşi anul trecut a fost la rândul lui unul bun pentru Rombat. Menţinerea creşterii an de an nu este un obiectiv uşor de atins, într-un moment în care industria auto trece prin clipe dificile, dar investiţiile din această perioadă şi răspunsul clienţilor noştri ne dau încrederea în faptul că vom continua să ne dezvoltăm”, a declarat Elena Sava, director de marketing Rombat.
Producătorul de acumulatori auto din România împlineşte anul acesta 30 de ani de activitate. Compania a fost înfiinţată în 1980, ca o secţie de acumulatoare în cadrul unei întreprinderi de stat. În 2009, Rombat deţinea în România o cotă de piaţă de 51% pe segmentul After Market şi 65% pe total (inclusiv Dacia). Nivelul estimat al vânzărilor pentru acest an este de peste 2,1 milioane de unităţi.

T.H.

NO COMMENTS

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

Exit mobile version