La sistemul de card – CEAS a apărut o defecţiune.

Astfel, echipa de suport lucrează la remedierea acestei defecţiuni.

„Până la remediere, rugăm furnizorii de servicii medicale să procedeze după cum urmează:

– dupa introducerea cardului în cititor, se tastează pin-ul de către asigurat iar sistemul este pregătit să păstreze amprenta de timp şi numărul de card folosit

– se înregistrează serviciul prestat în aplicaţia de furnizori

– de la momentul (care va fi anunţat de CNAS) repunerii în funcţiune a sistemului CEAS, serviciile efectuate şi operate în aplicaţie de furnizori vor trebui încărcate în PIAS în limita celor 72 de ore,

– toate serviciile prestate şi operate în sistem începând cu ora 6.55 până la remedierea defecţiunii se vor valida în PIAS doar pe baza amprentei de timp şi număr de card”, adaugă CJAS BN.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.