Proiectul „DataProject Management System – instrument de gestiune și monitorizare a proiectelor din cadrul ANOFM”, implementat de ANOFM în parteneriat cu SC IT SYSTEMS INTERNATIONAL SRL, în perioada 06.01.2014 – 05.07.2015, a ajuns la final.

Proiectul este cofinanțat din Fondul Social European prin Programul Operațional Sectorial
pentru Dezvoltarea Resurselor Umane 2007-2013, Axa prioritară 4 “Modernizarea Serviciului Public de
Ocupare”, Domeniul Major de Intervenție 4.1 „Întărirea capacității SPO pentru furnizarea serviciilor de
ocupare”.

Proiectul a implementat o soluție informatică ce se constituie într-un instrument de lucru pentru
angajații SPO, cu rolul de a asigura o gestiune riguroasă a proiectelor aflate în derulare sau în etapa de sustenabilitate.

„Acesta va putea fi utilizat ca instrument de gestionare și monitorizare a proiectelor ANOFM în timpul implementării, cu referire la activități, resurse, experți, grup țintă, achiziții, echipamente, precum
și posibilitatea de analiză și diseminare a rezultatelor la nivel național, în perioada implementării și în etapa de sustenabilitate”, potrivit unui comunicat remis redacției.

DataProject Management System s-a desfașurat pe o perioadă de 18 luni, într-un ritm foarte alert
și cu un efort susținut din partea tuturor celor implicați în derularea acestuia, timp în care s-au realizat:
-crearea unui site web al proiectului, colectarea datelor, elaborarea specificatiilor tehnice si achizitionarea
-soluției informatice pentru gestionarea și monitorizarea proiectelor, precum și crearea componentei publice
-ce asigură legatura cu utilizatorii externi, respectiv Portalul DataProject Management System.

Obiectivul general al proiectului, reprezentat de îmbunătățirea, creșterea calității și transparenței
serviciilor de ocupare oferite de SPO, precum și obiectivele specifice vizate de proiect, au fost îndeplinite prin realizarea și implementarea unui sistem prin care să se gestioneze și monitorizeze proiectele aflate în implementare în cadrul SPO/ANOFM. Soluția oferită acoperă cerințele legate de centralizarea, monitorizarea și analiza datelor privind proiectele la nivel SPO si a organizațiilor partenere prin funcționalitățile componentei de back-office a platformei, respectiv aplicația utilizată în intranet-ul instituției, precum și cerintele legate de transparență și calitate în special prin funcționalitățile componentei Portal.

Proiectul s-a derulat conform graficului prevăzut, cu atingerea tuturor obiectivelor și indicatorilor
propuși.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.