Începând cu 7 aprilie 2025, Primăria municipiului Bistrița va implementa un nou sistem de preluare a apelurilor telefonice, menit să eficientizeze comunicarea cu cetățenii și să faciliteze accesul la informații.

Primăria municipiului Bistrița anunță că, din data de 07.04.2025, structurile din cadrul Aparatului Primarului vor beneficia de un sistem telefonic automatizat, prin care apelanții vor fi direcționați mai rapid către serviciile sau compartimentele care le pot furniza informațiile dorite.

Sistemul va fi implementat pentru birourile care își desfășoară activitatea în sediile din str. Gheorghe Șincai nr. 2, Piața Centrală nr. 2 și nr. 6. Acesta va permite o interacțiune automată cu apelanții, reducând timpul de așteptare și eliminând redirecționările inutile.

Numerele de telefon rămân neschimbate:
0263/223923
0263/224706
0263/224508

Pentru contactarea altor structuri ale Primăriei, cetățenii sunt în continuare invitați să consulte pagina oficială a instituției, la secțiunea Contacthttps://www.primariabistrita.ro/contact/

Prin această măsură, administrația locală urmărește să îmbunătățească relația cu publicul și să asigure un flux informațional mai eficient între cetățeni și instituție.

Citește și: Peste 18.000 de pașapoarte, emise anul trecut de serviciul de resort din Bistrița-Năsăud

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.