Podul Berăriei, care a costat peste un milion de euro, este deja ruginit, vopseaua cojită, iar canalele şi ele pline de rugină, deşi a fost inaugurat abia acum jumătate de an. Strada Faleză, cu care face legătura şi care a costat 3,5 milioane de lei, a fost şi ea asfaltată de mântuială, constructorul fiind pus să repare lucrarea proastă chiar înainte de recepţie.
Podul Berăriei s-a dat în funcţiune oficial la începutul acestui an, după ce lucrările de amenajare s-au întins pe doi ani, iar municipalitatea a cheltuit 4,8 milioane de lei, adică aproximativ un milion de euro, pentru această investiţie. Investiţia a fost demarată acum 6 ani, însă licitaţia pentru contractarea constructorului a avut loc abia în anul 2014. Dacia Faber SRL din Cluj-Napoca a pus mâna pe contract şi s-a apucat de treabă în primăvara anului 2015.
Afla mai multe detalii cumparand editia tiparita a Gazetei de Bistrita.
Andreea Moldovan
Pai sunteti culmea ! Vreti neaparat ce s-a construit , sa nu se strice in veci si constructorii sa ramana someri pe drumuri, sa nu mai aiba ce … ” repara ” sau reconstrui nimic … „dupa ” ! Ma rai sunteti la „matze” !
Intr-o zi ma uitam cum se „zbateau de ceasul mortii ” niste muncitori de la intretinerea domeniilor publice… care mai mult tineau „lopata si harletzul ” sa nu se rastoarne, decat sa munceasca . I-am intrebat de ce lucreaza asa incet, ca ceea ce fac ei, eu cu 2 oameni as termina lucrarea intr-o singura zi ( cel mult ) …
” Du-te domnule de aici si lasa-ne in pace „… au zis… dumneata vrei sa facem totul intr-o zi si maine sa ne dea astia afara … ? Ma… stand „stramb ” … si judecand drept … aveau dreptate .