Un client nemulțumit de produsele vândute de la un supermarket Penny, a fotografiat pânea cu mucegai, cumpărată de la aceștia și a transmis-o unui ziar local.

Acesta reclamă faptul că a cumpărat o pâine plină de mucegai, clientul nefiind la prima experiență de acest fel.

“Muncesc până foarte târziu, atunci când ajung acasă de la muncă, singurul magazin deschis în calea mea este Penny, de unde îmi și fac cumpărăturile. Joi seara, trecut de ora 21.00, intru și-mi fac cumpărăturile ca de obicei de la acest supermarket, însă când am ajuns acasă și am deschis punga cu pâine, aceasta era plină cu mucegai. Nu este pentru prima dată când pățesc așa ceva, prima dată am zis că poate a fost o întâmplare, însă iar m-am întâlnit cu această situație, iar eu consider că dacă nu vin la dumneavoastră (Ziarul 21) pentru a vedea toată lumea ce se întâmplă, atunci aceste situații o să devină un obicei”

Întrebat dacă nu a încercat să ducă pâinea înapoi, clientul magazinului Penny a răspuns: “Păi dacă duc pâinea înapoi ce sa-mi facă, îmi dau banii înapoi și își cer scuze, eu n-am nevoie de scuze, dacă tot dau 1 leu pe o pâine să fie pâine, leul ăla e un leu muncit! Să fie clar, n-am nevoie nici de scuze nici de bani, vreau ca produsul pe care-l cumpăr să fie în regulă, nu o să mai intru veci în magazinul ăsta” a mai declarat clujeanul.

O altă întâmplare nefericită în trecut viza greșeala celor de la Salad Box, descoperită de un client.În fapt, un consumator a găsit în salata lui un melc ”necomanadat”.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.