Primăria municipiului Bistriţa organizează la data de 5 mai, de la ora 10.00 proba scrisă, a concursurilor de recrutare pentru ocuparea a două funcţii publice de execuţie, pe durată nedeterminată.
Potrivit municipalității acestea sunt de inspector clasa I grad asistent la Compartimentul predare şi preluare documente – Serviciul evidenţa persoanelor și consilier juridic clasa I grad principal la Serviciul juridic, evidenţă documente – Direcţia administraţie publică, juridic.
Condiţii specifice de participare sunt pentru primul post următoarele:
– să fie absolvent de studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în specializările drept, administraţie publică sau în domeniul ştiinţe economice;
– să aibă vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice: minim 1 an.
Iar pentru al doilea post:
– să fie absolvent de studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în specializarea ştiinţe juridice;
– să aibă vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice: minim 5 ani.
„Condiţiile generale de participare sunt cele prevăzute la art. 54 din Legea nr. 188/1999* – Statutul funcţionarilor publici, republicată cu modificările și completările ulterioare”, informează municipalitatea.
Concursurile se vor desfăşura la sediul Primăriei municipiului Bistriţa – Piaţa Centrală nr. 6, iar dosarele de înscriere la concursuri se depun la Primăria municipiului Bistriţa, Biroul resurse umane, organizare în termen de 20 de zile de la data publicării anunţului de organizare a concursului, începând cu data de 6 aprilie 2015 şi până în data de 27 aprilie 2015 inclusiv.
„Anunţul şi bibliografiile pentru concursuri se afişează la sediul instituţiei şi pe site-ul www.primariabistrita.ro (Primăria – informaţii administrative – anunţuri posturi vacante) începând cu data de 6 aprilie 2015”, mai adaugă municipalitatea.
06.04.2015