Sursa foto: ABIR

Compania PepsiCo a anunțat că până în 2024 vor investi 100 de milioane de dolari în trei linii de producție operaționale, un nou depozit automat și un masterplan în fabrica din Popești-Leordeni.

Aceste noi investiţii vin după finalizarea de anul trecut a planului de dezvoltare pe 5 ani, implementat în fabrica de băuturi răcoritoare Dragomireşti, în valoare totală de 40 milioane de dolari, constând în îmbunătăţirea liniilor de producţie şi un depozit complet automatizat, cu o valoare de 15 milioane de dolari, pe o suprafaţă totală de 15.000 mp şi cu o capacitate de producţie de 550.000 de tone de produse finite pe an.

„Suntem încântaţi să anunţăm o nouă investiţie în fabrica noastră de snack-uri din Popeşti-Leordeni. PepsiCo operează şi investeşte în România de aproape 30 de ani şi rămânem angajaţi să dezvoltăm în continuare businessul în ţară. Fiind un centru de producţie şi distribuţie pentru pieţele din Europa Centrală şi de Est, România reprezintă o piaţă esenţială în Europa. Produsele agricole de înaltă calitate şi oamenii talentaţi stau la baza creşterii businessului nostru în regiune. Acum, pe măsură ce implementăm PepsiCo Positive, investiţiile realizate vor continua să avanseze progresul nostru în domeniul sustenabilităţii în România”, susţine Silviu Popovici, chief executive officer PepsiCo pentru Europa.

În ultimii 10 ani, PepsiCo a investit direct 320 de milioane de dolari în România

„PepsiCo este într-o continuă dezvoltare. Urmărim să furnizăm calitatea aşteptată de consumatorii noştri prin mijloace sustenabile şi să avem un impact pozitiv asupra industriei. Începând cu 2020, am acordat şi mai multă susţinere comunităţilor locale şi am ajutat numeroşi fermieri să obţină împrumuturi pentru pornirea afacerilor, cumpărarea echipamentelor agricole, construirea depozitelor sau cumpărarea seminţelor şi îngrăşămintelor. Vom continua să investim sustenabil în piaţa românească şi în următorii cinci ani, consolidând rolul PepsiCo România de centru de producţie şi distribuţie pentru multe pieţe din regiune”, susţine Adrian Lăcătuş, Senior Commercial Director PepsiCo pentru Balcanii de Est.

Produsele PepsiCo sunt consumate în peste 200 de ţări şi teritorii din întreaga lume, de un miliard de ori pe zi. PepsiCo a generat o cifră de afaceri de peste 79 de miliarde dolari în 2021, adusă de alimente şi băuturi precum Lay’s, Doritos, Cheetos, Gatorade Pepsi-Cola, Mountain Dew, Quaker şi SodaStream, scrie news.ro.

Citește și: Criză de medicamente în spitalele și farmaciile din România

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.