Vitrina Advertising, partener strategic de comunicare al Asociaţiei „Cluj-Napoca 2020 – Capitală Culturală Europeană”

Cluj-Napoca, 28 ianuarie 2013. Agenţia Vitrina Advertising a decis să se implice activ în campania de obţinere de către oraşul nostru a titlului de Capitală Culturală Europeană în 2021 şi, în acest sens, a devenit unul dintre partenerii strategici ai Asociaţiei „Cluj-Napoca 2020 – Capitală Culturală Europeană”.

„Am hotărât să susţin acest proiect cu tot sufletul şi cu toată experienţa mea şi a agenţiei pe care o conduc şi sper ca, prin exemplul personal, să atrag şi să coalizez toate forţele din mass-media şi comunicare. Ar fi pentru prima oară când am putea dovedi că, lăsând deoparte concurenţa firească dintre noi, suntem în stare să facem echipă şi să lucrăm împreună atunci când e în joc prestigiul oraşului pe care cu toţii îl iubim. Sunt convinsă că, ajungând Capitală Culturală Europeană în 2021, creşterea economică pe care o vom înregistra se va răsfrânge benefic asupra tuturor companiilor din Cluj. Acum însă e vremea unui exerciţiu de solidaritate şi generozitate, în care să punem interesul Clujului pe lista priorităţilor noastre”, a declarat Mihaela Rus, directorul general al Vitrina Advertising.

În calitate de partener strategic, Vitrina va oferi consiliere şi suport în implementarea strategiei de comunicare. „Evaluez la minimum 10.000 de euro sponsorizarea pe care agenţia o va aduce în primul an de parteneriat strategic”, a mai spus Mihaela Rus.

„Propunerea ca doamna Mihaela Rus să ne consilieze pe partea de comunicare a venit din partea Consiliului Director şi mă bucur că dânsa a decis să se implice împreună cu agenţia pe care o conduce în acest proiect. Avem nevoie de specialişti care să ne sprijine în toate etapele demersului nostru, iar Vitrina este o agenţie cu 20 de ani de experienţă pe piaţa de publicitate, recunoscută la nivel naţional, ceea ce îi permite să ne ofere la cel mai înalt nivel ghidaj şi consultanţă în comunicare”, a spus Florin Moroşanu, directorul executiv al Asociaţiei „Cluj-Napoca 2020 – Clujul Capitală Culturală Europeană”.

***
Despre Vitrina. Înfiinţată în 1992, Vitrina Advertising este o agenţie full-service naţională ce are sediul în Cluj-Napoca şi o reprezentanţă în capitala ţării. Considerată cea mai importantă agenţie de publicitate din afara Bucureştiului, Vitrina are în portofoliu clienţi de referinţă precum Ambient, AD Pharma, ATP Exodus, Azur, Banca Transilvania, Billa, Caroli Foods, Danfoss, Epinvest, Energobit, Eximtur, EVW Holding, Frisomat, Gedeon Richter România, Iulius Management Center, Kastamonu Romania, Larix, Laropharm, Metro, Monor, Michelin, real, Prodvinalco, Penny Market, Rombat, Siceram, Transilvania Construcţii, Vitacom, UBB, UTCN, USAMV.

Compania este deţinătoare a Premiului de creaţie ADOR 2010 pentru Packaging Design (client: Monor), a două premii Gold PR Award for Excellence (2008) pentru campaniile Cel mai mare mall din România (client: Iulius Mall) la categoria Comunicare Corporatistă şi Atinge Polul Pozitiv în Comunicare (client: Rombat) la categoria CSR, un Silver PR Award for Excelence (2007) pentru campania Decide Singur (client: Kronospan) şi o Diplomă de excelenţă PR Award (2012) pentru campania Operaţiunea Zacuscă Sharing (client: Vitrina). De asemenea, agenţia a fost prezentă în fiecare ediţie a „Topului celor mai bune cele 50 de companii pentru care merită să lucrezi”, realizat de revista Capital şi Institutul de Cercetare GFK.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.