O discutie purtata pe un forum de mai multi angajati din industria hoteliera din intreaga lume a scos la iveala o serie de detalii care nu ajung niciodata la urechile clientilor.

Daily Mail scrie ca totul a pornit de la o intrebare postata de un utilizator dornic sa stie cateva lucruri pe care hotelierii le ascund oaspetilor.

Urina in loc de whisky in sticla din minibar
Un angajat al unui hotel din Suedia a povestit cum un oaspete a vrut sa scape de factura pentru produsele de la minibar si a umplut cu urina sticla de wisky pe care o consumase.

O pata alba pe asternut merge curatata doar cu o carpa umeda
Un alt utilizator a marturisit ca atunci cand se afla in timpul training-ului pentru un post la un hotel, superiorul sau l-a invatat sa curete o pata alba descoperita pe asternuturile dintr-o camera doar folosind o carpa umeda.

Fetele de perna, stergar pentru pahare
Un fost camerist a recunoscut ca, atunci cand lucra la hotel, spala paharele din camera in chiuveta din baie, dupa care le stergea cu fata de perna. Iar asta o facea doar daca paharele pareau murdare.

Par, par si iar par
O camerista a spus, in cadrul aceleiasi discutii de pe forum, ca cel mai multa uraste sa stranga gramezile imense de par lasat in urma de oaspeti peste tot.

Cum sa procedezi cand vrei doar o singura camera
Un angajat al unui hotel de top a spus ca cei doresc sa ia doar o singura camera nu ar trebui sa apeleze la agentiile de turism, ci sa rezerve una sunand direct la hotel. Asta deoarece intermediari iau comisioane foarte mari, iar clientii care vor o singura camera pot gasi aproape intotdeauna una libera direct la hotel.

Cum sa anulezi o rezervare fara sa mai plateste comision
Un indiciu valoros a fost cel oferit de un receptioner de pe forumul de discutii. Atunci cand vrei sa anulezi o rezervare fara sa mai platesti comision suna la hotel si solicita amanarea ei pentru o data ulterioara, apoi mai suna o data la hotel si solicita anularea ei.

Telefonul de la miezul noptii
Un lucru pe care ar trebui sa-l stie oaspetii unui hotel este acela ca angajatii hotelului nu vor suna niciodata in timpul noptii ca sa va solicite cardul pentru incasari, asa ca nu ar trebui sa va lasati dusi de nas de astfel de solicitari.

Imprieteneste-te cu angajatii hotelului
Un angajat de la Hilton a povestit ca ii indeamna pe oaspeti sa intrebe mereu de beneficiile de care pot dispune, cum ar fi sticlele de apa sau tigarile oferite gratuit de hotel.

Un fost angajat al lantului hotelier Ritz-Carlton a dezvaluit ca se acorda un credit de 1.500 de dolari pe care angajatii il pot folosi pentru a imbunati conditiile de sedere ale oaspetelui.

Sursa: gandul.info

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.