Competitita este mare in randul magazinelor online. Acest lucru l-am simtit pe pielea mea mai ales in timpul pandemiei. Desi se spune ca pe internet nu vei da niciodata faliment, exsita posibilitatea de a da gres daca nu implementezi din timp servicii care sa iti promoveze pagina web. Cele mai bune servicii de promovare seo le gasim tot pe internet, deoarece aceste agentii ofera clientilor pachete diferite de promovare SEO, campanii PPC, advertoriale sau promovare pe Facebook.

Eu am apelat la o agentie Seo din Bucuresti, deoarece eram familiarizat cu numele lor si auzisem numai lcururi bune despre serviciile lor. Desi la incpeut nu stiam ce este SEO, reprezentantii firmei mi-au explicat totul intr-un apel telefonic si chiar si intr-un e-mail trimis separat. Am acceptat sa investesc in serviciile lor, iar in mai putin de doua saptamani am incpeut sa simt diferenta.

Deci ce este SEO pana la urma? 

SEO este ramura Marketingului Digital care se ocupa de imbunatatirea pozitiei paginilor web in rezultatele organice (nesponsorizate) ale motoarelor de cautare. In acest ghid vom vedea in detaliu ce este SEO si cum functioneaza.

SEO. este un acronim al ” Search Engine Optimizing”, care literalmente se traduce: “optimizarea motorului de cautare”. 

Aceste practici sunt variate si acopera diferite aspecte ale unui site web: optimizarea structurii site-ului, codul HTML, textul, gestionarea link-urilor primite (linkuri de la alte site-uri ce trimit la site-ul tau, numite si backlink-uri) si de iesire (care de la site-ul tau trimit la alte site-uri).

Deoarece Google este de departe cel mai folosit motor de cautare din lume, cele mai multe activitati ale unui SEO Specialist implica studierea algoritmul Google si actualizarile sale periodice, precum si actiunile sale de a face site-uri mai bine vazute de acest algoritm.

Nu poti explica ce este SEO fara conceptul de SEM.

SEM este acronimul de la ”Search Engine Marketing” si este este o disciplina mai ampla, care incorporeaza SEO. SEM include atat rezultate de cautare platite ( folosind instrumente cum ar fi Google Ads pentru Google sau Bing Ads pentru Bing) cat si rezultate de cautare organice (SEO). O strategie completa de SEM, foloseste atat publicitate platita, cat si tehnici SEO. O analiza a cuvintelor cheie este efectuata atat pentru SEO, cat si pentru SEM, dar nu neaparat in acelasi timp.

Aceste tehnici trebuie sa fie monitorizate si actualizate frecvent in raport cu schimbarile motoarelor de cautare. In unele contexte termenul SEM este folosit exclusiv pentru publicitatea de tip pay-per-click, numita si SEA (Search Engine Advertising).

Exista o diferenta de destul de semnificativa intre search engine optimization (SEO) si search engine advertising (SEA). In primul rand, practicand SEO, nu exista nicio plata directa pentru a aparea in primele rezultate ale motorului de cautare.

SEA in schimb, foloseste instrumente ca si Google Ads, platforma prin care se creeza campanii de linkuri sponsorizate, marcate in rezultatele de cautare cu prescurtarea ”Ad.” ce sunt vizualizate printre primele rezultate si ultimele. Lasand treaba pe mana specialistilor in advertising si SEO, am facut alegerea cea mai buna pentru mine si afacerea mea!

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.