Programul „Rabla” a început în data de 1 aprilie, iar pentru a fi validați producătorii de mașini trebuie să depună la AFM un dosar cu mai multre documente, printre care și un certificat constatator de la Oficiul Registrului Comerțului de pe lângă tribunalul în a cârui rază teritorială își au sediul social.
„Conform prevederilor Ghidului de finanțare a Programului de stimulare a înnoirii Parcului auto național, aprobat prin Ordinul nr. 609/2015, solicitanții trebuie să depună certificatul constatator emis de către Oficiul registrului comerțului în original sau în copie legalizată”, potrivit unui anunț publicat recent de AFM.
Reprezentanții autorității au făcut trimitere la Decizia Înaltei Curți de Casație și Justiție nr. 6/2015, potrivit căreia un document electronic în format tipărit nu poate fi asimilat celui original, deoarece acesta nu mai conține semnătura electronică aplicata inițial.
Potrivit ghidului Programului „Rabla”, dosarul de validare se poate depune la registratura AFM într-un plic sigilat, dar poate fi transmis și prin orice mijloc care asigură confirmarea recepționării acestuia de către autoritate, până pe 10 aprilie.
Mai multe informații se găsesc aici.