·         Cultivarea şi recunoaşterea performanţei serviciilor After-Sales: o prioritate pentru Mercedes-Benz România

·         “Premiul de Excelenţă în Servicii After-Sales" şi "Diploma de Excelenţă în Servicii After-Sales" – acordat de Mercedes-Benz România Centrului Autorizat de Service ATP Exodus

·         Orientare către client:125 de ani de inovaţie, calitate şi standarde remarcabile

La finalul anului 2010, Mercedes-Benz România a recunoscut şi premiat excelenţa în ceea ce priveşte calitatea remarcabilă a serviciilor After-Sales pentru primele cinci centre din România. Printre acestea şi ATP Exodus Mercedes-Benz din Baia Mare a fost distinsă cu "Premiul de Excelenţă în Servicii After-Sales" şi "Diploma de Excelenţă în Servicii After-Sales" pentru anul 2010 în baza rezultatelor obţinute.

Festivitatea de premiere a avut loc în cadrul unui eveniment dedicat exclusiv reţelei Mercedes-Benz România, premiile fiind înmânate de către Michael Grewe – CEO şi Preşedinte Mercedes-Benz România şi Philipp Hagenburger – After-Sales Manager Mercedes-Benz România, domnului Mircea Cirţ – Director General ATP Exodus.

Serviciile After-Sales au la bază cultivarea continuă a performanţei şi calităţii produselor originale Mercedes-Benz, pregătirea ireproşabilă a personalului, orientarea către client, dar şi 125 de ani de inovaţii din momentul în care visul lui Karl Benz, acela de a crea primul automobil din lume, a devenit realitate.

,,Motto-ul The best or nothing a ghidat de peste 100 de ani munca, aspiraţiile şi rezultatele celor care stau în spatele mărcii Mercedes-Benz. În acest sens, activităţile de After-Sales nu fac excepţie: performanţele şi calitatea serviciilor desfăşurate de Centrele Autorizate au reflectat acest standard neschimbat şi în 2010, prin intermediul partenerilor noştri de încredere", a declarat Philipp Hagenburger, After-Sales Manager Mercedes-Benz România.
Achiziţia autovehiculelor Mercedes-Benz reprezintă doar începutul relaţiei dintre marca germană şi client. Astfel, în 2010 responsabilitatea faţă de posesorii Mercedes-Benz şi comunitate, excelenţa serviciilor şi ofertele competitive au trasat linia activităţii de After-Sales. Campanii precum testul gratuit de lumini pentru toate autovehiculele Mercedes-Benz, ofertele de pachete cu piese originale Mercedes-Benz sau sezonul WOW propus prin intermediul noilor anvelope şi roţi complete, au reprezentat programe special create pentru clienţii Mercedes-Benz din zona de Nord Vest a tarii.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.