TTS Truck & Trailer Service, companie a grupului ATP Exodus, a anunţat semnarea contractului de dealer cu importatorul general vehicule MAN în România – MHS Truck & Bus – şi inaugurarea Centrului MAN Truck & Bus în Baia Mare.

ATP Exodus, dealer autorizat Mercedes Benz şi Mazda în Baia Mare, a decis să lupte şi în cadrul unei alte categorii, anume „categoria grea” a camioanelor, după ce a făcut faţă cu brio în cadrul „categoriei uşoare” a autoturismelor din clasa premium Mercedes şi Mazda, fiind cel mai dinamic dealer auto de pe piaţa băimăreană.
Noul centru se desfăşoară pe suprafaţa de 1.000 m², preluând astfel
responsabilitatea de gestionare a vânzărilor şi a serviciilor pentru toate vehiculele
comerciale MAN în regiunea de Nord-Vest a ţării.

Cu ocazia acestui important eveniment, Mircea Cirţ, director General al Grupului ATP Exodus, a declarat: “Suntem foarte încântaţi să putem semna un nou contract de dealer cu partenerii noştri MHS Truck & Bus şi ne bucurăm că împreună am putut crea premisele pentru oferirea unor servicii la cele mai înalte standarde calitative, aliniate cu cerinţele Comunităţii Europene. Prin inaugurarea noului sediu dorim să venim în întâmpinarea clienţilor deja existenţi şi a celor potenţiali, oferindu-le întreaga gamă de servicii specifice domeniului în care activăm: consultanţă, vânzări, întreţinere, inspecţie, reparaţie, atât pentru autocamioane, cât şi pentru autobuze şi autocare“.
Noul centru MAN Truck & BUS a reprezentat o investiţie de 500.000 de euro constând în optimizarea spaţiului ATP Exodus, deja amenajat. Astfel, suprafaţa alocată zonei de service este de 750 m², iar cea dedicată birourilor de 250 m².

Lărgirea acestui parteneriat vine într-un moment de relativ dezgheţ al crizei, după doi ani extrem de dificili pentru piaţa auto, atât cea a autoturismelor, cât şi cea a camioanelor, autobuzelor sau autocarelor.
Michael Schmidt, reprezentantul MHS Truck & Bus, a declarat la rândul său: „După doi ani de criză, lucrurile încep să se mişte. Există semne clare de revigorare a pieţei auto, în special în ceea ce priveşte segmentul autovehiculelor grele. Am un sentiment pozitiv în ceea ce priveşte acest parteneriat. Zona de Nord-Vest va avea parte de servicii de calitate, exact acelea pe care le merită această importantă zonă a ţării. În ceea priveşte activităţile de service, obiectivul nostru este acela de a fi cei mai buni de pe piaţă.”
Targetul de vânzări stabilit este de 800 de unităţi, un obiectiv uşor de atins având în vedere că numărul comenzilor se ridică deja la 600 de unităţi. Timpul de livrare al acestora este între 3 şi 5 luni. Preţul unui cap-tractor MAN porneşte de la 65.000 de euro dar, funcţie de dotările solicitate de client, soluţiile individuale şi personalizate, preţul poate urca semnificativ.
De exemplu, cel mai scump autocamion MAN vândut în România a costa 250.000 de euro.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.