Potrivit vicepreşedintelui Consiliului Judeţean, Luca Iancu, marţi 7 iulie, a fost aprobat proiectul "Realizarea şi implementarea unui sistem informatic integrat la nivelul Consiliului Judeţean Bistriţa-Năsăud pentru oferirea de servicii publice electronice cetăţenilor şi instituţiilor".

 

 

Prin acest proiect se va realiza un sistem informatic integrat, ce oferă servicii digitalizate atât cetăţenilor cât şi tuturor primăriilor din judeţ, prin implementarea unui sistem de relaţionare electronică (SRE) de digitalizare a seviciilor şi de informare a cetăţenilor din judeţ. Prin implementarea sistemului, cetăţenii şi operatorii vor avea acces facil la informaţie, realizându-se şi o platformă de legătură între instituţiile publice din judeţ şi cetăţeni. Proiectul a fost realizat prin programul Operaţional Sectorial (POS) – Creşterea Competivităţii Economice, pe axa prioritară III, "Tehnologia Informaţiei şi Comunicaţiilor pentru sectoarele Privat şi Public", domeniul major de intervenţie 2. Valorea totală a proiectului se ridică la suma de 1.500.000 de euro din care 98% sunt finanţare europeană iar 2% sunt bani alocaţi de Consiliul Judeţean. Vicepreşedintele CJ, Luca Iancu a fost prezent la Bucureşti zilele acestea unde a purtat discuţii cu reprezentanţii Ministerului Comunicaţiilor şi Tehnologiei Informaţiei.  

 

Iulia STUPINEAN 

 

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.