Conform unui comunicat al Casei de Pensii Sectoriale a Ministerului Afacerilor Interne, beneficiarii drepturilor de pensie aflați în evidența proprie: polițiști, jandarmi, pompieri și celelalte categorii de angajați ai MAI, începând cu luna aprilie a acestui an, timp de 6 luni, pe taloanele de pensie vor putea observa că există afișat un cod format din litere și cifre.
Informații generale:
– Număr decizie de pensie;
– Data trecerii în rezervă/retragere, încetarea raporturilor de serviciu;
– Data deschiderii drepturilor de pensie;
– Vechime cumulată din ultima decizie de pensie;
– Procent vechime valorificat, inclusiv pensie suplimentară din ultima decizie de pensie;
– Ordinul Meritul Militar din ultima decizie de pensie;
– Unitatea trecerii în rezervă/retragere, încetarea raporturilor de serviciu;
– Adresa de domiciliu;
– Adresa de corespondență;
Informații privind plata drepturilor:
– Pensia și celelalte drepturi încasate pe ultimii 3 ani;
– Modul de plată a pensiei cu variantele “cont bancar – numele băncii” sau “Poșta Română”;
– Rețineri: tipul de debit, debitul initial, plata, debitul final, numele creditorului;
– Starea la zi:
a. În plată;
b. Suspendat;
c. Încetat.
Alte informații:
– Deciziile medicale, gradul și valabilitatea, unde este cazul;
– Handicap, gradul și valabilitatea, unde este cazul;
– Primitor, cu indicarea calității și termenul de valabilitate;
Persoanele care și-au deschis cont personal în aplicația aflată la adresa www.casapensii.mai.gov.ro/online, vor putea să aibă acces, începând cu plata drepturilor de pensie aferente lunii IULIE, la forma electronică a taloanelor de plată, ocazie cu care vor avea inclusiv posibilitatea printării taloanelor de pensie, ori de câte ori vor avea nevoie, iar concomitent cu acest avantaj tehnic, în continuare vor primi, lunar la adresa de domiciliu, taloanele de pensie în format fizic.