În România,țepele companiilor de telefonie mobilă audevenit obișnuință, cel mult un fapt divers. Celebrele sintagme ”clientul nostru, stăpânul nostru” sau ”clientul este cel mai important” au devenit un subiect de glumă, oamenii fiind conștienți că totul este doar o păcălealăordinară de marketing.Există puțini oameni care să nu fi luat o țeapă de la companiile de telefonie mobilă, dar paradoxal,multora dinte ei le este lene sau teamă să depună plângeri și să-și apere drepturile lezate.
Motivele sunt diverse, frica inexplicabilă de rezilierea contractului și dialogul purtat de client cu un robot îi face pe mulți să cedeze, gândind probabil că miza este mică și nu are rost să te lupți cu morile de vânt. A făcut deja furori pe internet celebrul dialog între un client și un robot, ”vi se suspendă serviciile pe termen nelimitat, deoarece ați efectuat un trafic mai mult de 24 de ore cumulat în mai puțin de 24 de ore”. Cazul este real, s-a petrecut în ograda Telekomului și ar putea intra în istorie, în care un operator explică unui client teoria cu ”limitatul nelimitatului”.
Citește mai multe detalii despre acest subiect în ediția tipărită a Gazetei de Bistrița.
Pai va sun io cum este. Absolut toate societatile de telefonie, folosesc niste contracte ” tip ” facute curveste de catre avocati renumiti… prin care, obligatiile sunt scrise cu litere ” de o schioapa ” si drepturile cu litere mici mititele de abia le vezi cu lupa … in care odata semnand contractul, te trezesti ca singur ai semnat ca esti de acord cu tot felul de ca.caturi de-si vine sa te prinzi de capatzana … Daca citesti atent contractele „cadru ” si te sesizezi DESPRE MARSAVIE si nu vrei sa semnezi, ori vrei sa modifici imprimatul, atunci te refuza efectiv si nu-ti face contractul… SI UITE ASA, NIMENI NU SE SESIZEAZA, NIMENI NU-I DA IN JUDECATA ORI LA PROTECTIA CONSUMATORILOR PTR ABUZURILE PE CARE LE AU IN SISTEM SI NU LE TRANTESC TELEFOANELE IN CAP !