Funcțiile de apelare și SMS-ul există de mai bine de 30 de ani. În tot acest timp au evoluat până când SMS-ul a deveni unul dintre cele mai valoroase canale de comunicare disponibile în marketing. Specialiștii în acest domeniu aleg să folosească chiar și în ziua de astăzi SMS-urile pentru a interacționa cu clienții lor, deoarece ele sunt fiabile, rentabile și ușor de utilizat. Și probabil și tu folosești acest serviciu în compania ta pentru a discuta cu clienții sau angajații. De fapt, SMS-ul are o rată de răspuns semnificativ mai mare decât cea a e-mailul. Cu toate acestea, tehnologia continuă să evolueze. De când SMS-ul a fost introdus pentru prima dată, acest serviciu s-a bazat foarte mult pe text. Mesaje scrise. Cum schimbările continuă să apară pe an ce trece, nevoia de progres în marketing crește și ea. Cu siguranță ai simțit acest lucru și în business-ul tău. Aici intervin mesajele bazate pe Rich Communication Services (RCS).
Rich Communication Services este o opțiune nouă (este încă în dezvoltare) și interesantă, oferită și de cei de la smso.ro. Mesaje arată net superior mai bine decât SMS-urile clasice și dispun de mai multe funcții. Astfel că aceste servicii de tip RCS oferă clienților mai multe oportunități de implicare în comunicare. Poți integra aceste servicii în protocolul companiei tale pentru a putea trimite cu ușurință mesaje interactive precum formulare, imagini și videoclipuri care nu sunt acceptate, în mod normal, de un clasic SMS. Dar iată cu ce mai surprinde și de ce este benefic acest sistem RCS.
7 beneficii ale utilizării sistemelor RCS
Obiectivul general al RCS este acela de a revoluționa SMS-urile obișnuite, dar și de a elimina restricțiile pe care utilizatorii le întâmpină cu aceste mesaje bazate doar pe text. Restricții cu care te-ai confruntat și tu. Spre exemplu, limita de caractere sau trimiterea imaginilor care fac SMS-ul să se transforme în MMS, uneori cu costuri suplimentare. Iată despre ce este vorba în RCS:
· Prin RCS vei putea programa întâlniri ca într-un calendar și vei putea să dai share locației pentru următorul meeting;
· Vei putea face anumite plăți pentru care să primești notificări de tipul push up. În același timp, notificările push up vin și în urma unor confirmări de trimitere / livrare a unor pachete cu produse sau servicii – în funcție de specificul companiei;
· În cazul în care se utilizează dispozitive simultan, sincronizarea conținutului va fi făcută în timp real;
· Se va putea produce cu ușurință schimbul între apel vocal și apel cu video în cazul unei ședințe în care trebuie făcută o prezentare;
· Compania va beneficia de o mai mare vizibilitate, dar și recunoaștere deoarece prin RCS vei putea face cunoscut logo-ul;
· Vei putea crea grupuri cu angajații dintr-un anumit departament pentru ca întreg procesul comunicării să fie mai accesibil;
· Limita de caractere va fi de 8000.
Toate aceste schimbări extrem de benefice pentru companii sunt aduse de serviciile RCS. Viitorul arată foarte bine și sună (cu video sau nu) mai bine. Pe măsură ce tehnologia evoluează văzând cu ochii, lumea pare un loc de integrare mai accesibil pentru orice domeniu de activitate. Iar dacă afacerile țin pasul cu toate schimbările, profitul nu va întâzia să apară. Astfel, viața devine mai ușoară, mai frumoasă și mai plină de satisfacții.
Sursa foto: freepik.com