BBC a admis luni 'erori inacceptabile' într-o afacere de denunţare calomnioasă după ce o anchetă internă a concluzionat că 'nu au fost efectuate anumite verificări jurnalistice de bază' înaintea difuzării emisiunii televizate în cauză, informează AFP.
La începutul lunii noiembrie, în cadrul uneia din emisiunile importante ale BBC, Newsnight, a fost difuzată o anchetă care acuză de pedofilie, pe baza unei mărturii eronate, un fost responsabil conservator din perioada fostului premier britanic Margaret Thatcher.

sursa: Agerpres

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here