Liderul Partidului Naţional Liberal (PNL) Bistriţa-Năsăud, Ioan Turc, l-a criticat dur pe primarul orașului Beclean, Nicolae Moldovan, din cauza traficului aglomerat din localitate. Potrivit lui Turc, șoferii pierd zeci de minute pentru a tranzita Becleanul.

 

Venind dinspre Cluj, am stat în trafic la fel ca alte sute de călători, la intrarea în Beclean. Coada a început de la Coldău şi am avut nevoie de 40 de minute ca să tranzitez Becleanul. În situaţii de acest gen, constaţi faptul că Becleanul condus de lăudatul pesedist Nicolae Moldovan nu are decât o singură stradă asfaltată dintr-un capăt în celălalt, adică DN 17. În patru mandate şi jumătate, adică în 18 ani, domnul Moldovan nu a reuşit să asfalteze nici măcar o stradă secundară ca drum alternativ. Varianta prin sudul oraşului, prevăzută prin Planul de Mobilitate Urbană, apărut după 18 ani de mandat a domnului Nicolae Moldovan şi al PSD, nu poate rezolva problema, deoarece traversează două treceri cu cale ferată cu barieră”, a declarat marți, într-o conferință de presă, președintele PNL BN.

Ioan Turc şi-a manifestat nemulţumirea și cu privire numărul mare de treceri de pietoni pe o distanță relativ scurtă.

Vă dau un sfat amical, cu atât mai mult cu cât fratele dumneavoastră, fostul nostru coleg, este ministru, deci are anumite pârghii. Aveţi în Beclean nouă treceri de pietoni, pe o lungime de 1500 de metri. Reduceţi numărul acestor treceri de pietoni şi montaţi semafoare sincronizate, e un lucru simplu. Dacă nu aveţi bani, discutaţi în familie şi încercaţi să faceţi ceva pentru Beclean„, a spus Turc.

Acesta a avut recomandări şi pentru Primăria Bistriţa.

Nici Bistriţa nu are o situaţie mai bună. Din acest punct de vedere şi la Bistriţa, telenovela legată de drumul de centură a avut un final de dramă. Propun lărgirea la 3-4 benzi, în funcţie de configuraţie a vechiului drum de centură, construit de către comunişti în anii 70 ai secolului trecut, începând cu sensul giratoriu de la ieşirea din Viişoara şi prelungirea acestuia până la capătul localităţii componente Unirea. (…) Cu sprijinul echipei de ingineri constructori şi consultanţi voi demonstra că această variantă este perfect fezabilă. Municipalitatea şi-o poate asuma. Pot fi antrenate fonduri europene, bani de la bugetul naţional,  din bugetul local, pe un plan multianual. Această variantă nu intră în contradicţie cu realizarea unui drum de centură, este o soluţie independentă”, a declarat Ioan Turc.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.