Personalul medical din cadrul Spitalului Orăşenesc „Dr. George Trifon” Năsăud este în conflict cu conducerea unităţii din cauza intenţiei managerului instituţiei de a nu mai acorda anumite sporuri şi tichetele de masă.
Disputele dintre angajaţi şi conducere au început anul acesta în luna ianuarie din cauza întârzierii plăţii salariilor, dar acestea au origini mult mai vechi.

Criza economică mondială se amplifică pe fiecare zi ce trece, iar România începe tot mai mult să resimtă această recesiune, ajungând sursă de conflict permanentă şi în instituţiile publice.
Sistemul sanitar nu este departe de colaps, multe unităţi spitaliceşti din ţară confruntând-se cu multe probleme generate de lipsa banilor.
Spitalul Orăşenesc „Dr. George Trifon Năsăud” nu face excepţie de la regulă. Aici, însă, situaţia pare să fie mult mai critică decât în altă parte. Conflictul sindicat – conducere nu pare să cunoască limita, anul acesta ajungând în pragul paroxismului. O perioadă de linişte a fost în cursul anului trecut, când la conducerea spitalului năsăudean, în locul doctorului Adrian George, demis din funcţie de ministrul Sănătăţii de la acea vreme, Eugen Nicolăescu, a fost numită Elena Serdeşniuc, până la acel moment director economic.

Demis pe motiv de management defectuos

În data de 14 mai 2008 în urma evaluării anuale a activităţii manageriale a directorilor de spitale, directorul unităţii spitaliceşti din Năsăud, dr. Adrian George, a fost demis din funcţie de ministrul sănătăţii, Eugen Nicolaescu pentru că nu a îndeplinit indicatorii de calitate, economico-financiari, resurse umane, management şi indicatori de utilizare a serviciilor. Directorul Autorităţii de Sănătate Publică Bistriţa-Năsăud, dr. Anca Andriţoiu, declara la acea vreme că, indicatorii economici au fost eliminatorii la evaluare, iar la Năsăud, tot bugetul a fost dat peste cap din cauza celor 20 de miliarde de lei vechi pentru reparaţii capitale, bani alocaţi în anul 2007, dar trimişi doar în martie 2008.
Aceşti bani destinaţi reparaţiilor capitale ale spitalului năsăudean, însă, nu au nicio legătură cu problema în sine, deoarece ei au fost alocaţi de Guvernul Tăriceanu, prin Ministerul Sănătăţii, suma totală primită fiind de fapt de circa 40 de miliarde. Cum banii au fost alocaţi abia la sfârşitul lunii noiembrie 2007 şi nu puteau fi cheltuiţi toţi până la 31 decembrie 2007, jumătate din sumă a fost returnată guvernului.

Ministerul dat în judecată

Deşi directorul Adrian George la vremea respectivă contestase în câteva rânduri rezultatul evaluării activităţii sale manageriale, efectuată la un an de la confirmarea sa pe post, decizia ministrului Nicolăescu a rămas neschimbată. Drept urmare, el a dat în judecată atât Ministerul Sănătăţii cât şi pe ministrul Eugen Nicolaescu.
Fostul director a câştigat procesul pe data de 14 noiembrie 2008, iar pe fondul schimbării guvernului, Ministerul Sănătăţii nu s-a mai sinchisit să facă recurs. Astfel, sentinţa a devenit definitivă şi irevocabilă. Începând cu 10 decembrie 2008, dr. Adrian George a fost repus în funcţia de manager al Spitalului Orăşenesc „Dr. George Trifon” din Năsăud.

Mărul discordiei: finanţele spitalului

După revenirea în funcţie, au început cutremurele în cadrul instituţiei spitaliceşti din Năsăud. Conflictele mai vechi dintre sindicate şi conducere au reizbucnit. În plus, directorului interimar Elena Serdeşniuc i s-au adus acuze, cum că ar fi lăsat instituţia cu un deficit de peste şapte sute de mii de lei (şapte miliarde de lei vechi). Aceste acuze i-au fost aduse, întâmplător sau nu, exact la începutul acestui an, când la jumătatea lunii ianuarie trebuiau achitate salariile aferente lunii decembrie 2008.
Dacă în interiorul spitalului năsăudean se vehicula că motivul amintit mai sus pentru care salariile întârzie şi nu se ştia cu precizie data la care vor fi plătite, oficial dr. Adrian George a dat vina pe faptul că viramentul de la Trezoreria Năsăud ar fi fost făcut cu întârziere şi din această cauză angajaţii spitalului nu şi-au primit salariile pe 15 ianuarie. De cealaltă parte, însă, purtătorul de cuvânt al casei Judeţene de Asigurări de Sănătate Bistriţa-Năsăud (CJAS BN), Oana Bodor a declarat că instituţia pe care o reprezintă nu este responsabilă de acest incident, deoarece plăţile se fac doar în baza facturilor emise de spital. „Spitalul a depus, pe 15 ianuarie, o factură, iar noi am virat banii pe 16. Mai devreme de atât nici nu puteam. Azi (20 ianuarie, dată la care nu erau încă achitate salariile – n.r.) au mai depus o factură, pe care urmează să o achităm mâine (21 ianuarie – n.r.). La celelalte spitale nu au apărut astfel de probleme, deci este o problemă organizatorică cea de la Năsăud”, a spus Bodor. Plata salariilor aferente lunii decembrie la spitalul din Năsăud s-a ridicat la peste o jumătate de milion de lei. În anul 2008, această unitate a încheiat, cu CJAS BN, un contract de circa 5,8 milioane de lei, pentru asistenţa medicală spitalicească pe care a oferit-o. Deci, în nici un caz nu a fost vorba de o lipsă a banilor. Cu toate acestea, angajaţii au fost la un pas de declanşarea unei greve spontane.

Graficele buclucaşe

Un alt episod al disputei dintre sindicate şi conducere s-a consumat aproximativ o lună mai târziu, când directorul Spitalului Orăşenesc Năsăud a amânat semnarea graficelor de serviciu pe secţia Sterilizare mai bine de trei săptămâni, pe motiv că intenţiona să facă reduceri de personal, deşi numărul acestuia este la limita minimă – trei – din cauză că personalul din această secţie nu şi-ar justifica activitatea. Aceasta, în condiţiile în care, secţia cu pricina deserveşte toate cele patru secţii ale spitalului plus policlinica orăşenească. Coincidenţă sau nu, este taman secţia în care lucrează liderul de sindicat „Sanitas” Năsăud, Maria Drăgoi. Pentru rezolvarea acestui conflict s-a ajuns să se apeleze la conducerea ASP şi, în cele din urmă, la Instituţia Prefectului.

Restanţe salariale disputate în instanţă

Pe lângă neprimirea salariilor la timp în luna ianuarie şi întârzierea semnării graficelor de serviciu, între conducere şi sindicat era deja începută o altă dispută, care în momentul de faţă nu este încă finalizată. Începând cu anul 2004, personalului medical mediu din Spitalul Orăşenesc „Dr. George Trifon” Năsăud i-au fost reduse o parte din sporuri, între 30% şi 60%, în funcţie de secţie. Drept urmare, membrii de sindicat au acţionat conducerea instituţiei în judecată. În toamna anului trecut, Curtea de Apel Cluj a dat sentinţă favorabilă membrilor de sindicat. Elena Serdeşniuc, aflată la acea vreme la conducere, a fost de acord cu achitarea restanţelor salariale, şi evident a cheltuielilor de judecată, dar a cerut timp pentru găsirea unor soluţii. Solicitarea directorului interimar a fost înţeleasă şi acceptată de sindicalişti, deoarece era de înţeles că o astfel de problemă nu se poate rezolva de pe o zi pe alta. În plus, erau nevoie de calcule pentru a vedea exact suma care revine fiecărui membru de sindicat, deoarece aceştia îşi primesc sporurile restante doar pe perioada cât au activat în sindicat. Toate acestea nu s-au mai întâmplat, deoarece fostul director a revenit pe post, iar în momentul în care i s-a adus la cunoştinţă, a refuzat categoric să mişte măcar un deget, pedalând pe acelaşi motiv – nu sunt bani.

Cu ochii pe sporuri

Tot pe acelaşi motiv, în paralel, izbucneşte un altul, în momentul în care Adrian George vrea să facă economii la bugetul instituţiei. Numai că nu sunt vizaţi toţi angajaţii, ci doar cadrele sanitare medii din spital. Astfel, ideea directorului de a face economii la buget a vizat tăierea unor sporuri. Ulterior, din cauză că i s-a reproşat de către sindicalişti faptul că doar ei sunt vizaţi în ceea ce priveşte reducerile salariale, s-a decis să fie eliminat sporul de prevenţie de 11%, pe care îl primesc toţi angajaţii spitalului şi eliminarea tichetelor de masă. Însă, pentru că nu a ajuns la un acord cu liderul de sindicat, s-a recurs la încercarea de a convinge pe fiecare asistent din spital să renunţe de bunăvoie la respectivele drepturi salariale, ceea ce nu s-a reuşit.
Pentru medierea celor două conflicte – cea a plăţii sporurilor restante şi evitarea tăierii altor drepturi salariale – s-a ajuns din nou, începând cu luna martie, în faţa conducerii ASP BN. Conducerea ASP BN a solicitat, în primul rând, conducerii spitalului năsăudean, în ceea ce priveşte aplicarea sentinţei dată de instanţă, prezentarea unui raport din care să reiasă exact sumele datorate salariaţilor care au fost parte în litigiul de muncă, pentru ca într-un timp cât se poate de scurt să se rezolve concret acest aspect.

Comunicare prin adrese

Deşi conducerea marşează în continuare pe reducerea unor sporuri salariale legale, într-o adresă înaintată ASP BN de către conducerea Spitalului Orăşenesc Năsăud, la sfârşitul lunii aprilie, se menţionează că: „În urma analizei efectuate am constatat faptul că diminuarea salariilor personalului nu este posibilă, salariile de încadrare a personalului sunt în grila de salarizare la nivele minime şi medii. Sporurile ce se acordă sunt în procentele legale în vigoare, iar neacordarea lor nu este posibilă deoarece nu sunt de acord liderii de sindicat şi nu sunt anulate prin lege. (…) Totuşi în vederea reducerii cheltuielilor de personal se vor lua următoarele măsuri:
neacordarea salariului de merit pentru anul 2009;
pensionarea persoanelor care se pentru pensiona în anul 2009;
posturile vacante şi cele care se vor vacanta pe parcursul anului 2009 nu vor mai fi scoase la concurs;
încetarea angajărilor prin cumul de funcţii a persoanelor care au cumulat mai multe funcţii conform OUG nr. 115/2004;
reducerea la minim posibil a numărului de ore de sâmbăta, duminica şi a orelor de noapte, prestate de personalul medical”.
În ceea ce priveşte primele trei propuneri ale conducerii spitalului, în adresa înaintată către aceasta drept răspuns, conducerea Sindicatului „Sanitas” Năsăud, nu are obiecţii. Propunerea care priveşte încetarea angajării prin cumul de funcţii, însă, se doreşte a fi analizată punctual, iar referitor la reducerea la minim posibil a numărului de ore de sâmbăta, duminica şi sărbători legale, conducerea este avertizată ca această măsură să fie aplicată „implicit prin întocmirea graficelor de lucru pe secţii, fără încălcarea normelor legale şi în aşa fel încât să nu fie periclitată activitatea medicală asigurată pacienţilor şi fără a risca acte de mall praxis”.

Serdeşniuc susţine excedentul

În tot acest război dus de taberele din spitalul năsăudean, pentru care s-a ajuns la o mediere din partea Instituţiei Prefectului, conducerea spitalului din Năsăud nu s-a gândit o clipă să ceară, totuşi, câteva explicaţii fostului director interimar Elena Serdeşniuc, care la scurt timp după revenirea lui Adrian George în funcţie, s-a pensionat. În schimb, a făcut-o liderul de sindicat Maria Drăgoi, care a vrut să cunoască situaţia financiar-contabilă în care a fost lăsat spitalul, cu atât mai mult cu cât conducerea unităţii spitaliceşti susţinea că fostul director interimar a lăsat un deficit de circa şapte miliarde de lei vechi. Afirmaţia directorului era întărită şi de faptul că un audit al Casei Judeţene de Asigurări de Sănătate Bistriţa-Năsăud, constatase acel deficit. Pentru că acel control a fost efectuat înainte de sfârşitul anului 2008, nu s-a ţinut însă cont de faptul că deficitul cu pricina consta în sumele datorate de spital furnizorilor – electricitate, medicamente apă, canal, salubritate, gaz metan, materiale sanitare, etc., – şi nu s-a mai luat în calcul sumele pe care unitatea trebuie să le încaseze pe 2008 de la CJAS BN, sume care erau eşalonate pe perioada ianuarie – martie 2009.
Astfel, fostul director interimar şi economic Elena Serdeşniuc, la cererea sindicatului a prezentat situaţia financiară a spitalului: la data de 31 decembrie 2008 spitalul avea înregistrate în evidenţele contabile următoarele datorii: către furnizori suma de 271,553,50 lei, către personalul unităţii reprezentând salariile aferente lunii decembrie 2008: 506,488 lei, total îndatorări suma de 778,041,50lei. Datorii care urmau să se achite în luna ianuarie 2009 din venituri ce urmau să se încaseze de la Casa Judeţeană de Sănătate. Total venituri aferente anului 2008 a fost suma de 895,979,57, iar total datorii înregistrate la 31,12,2008 era suma de 778,041.50 ceea ce însemna un excedent de 117,938,07. Din raportul prezentat reieşea că unitatea avea un excedent cu suma de 117,938,07, nicidecum datorii.
În raportul remis sindicatului, Elena Serdeşniuc menţionează: „Precizez că eu am lăsat domnului manager (n. r. – dr. Adrian George), în data de 31.12.2008, o notă informativă înregistrată sub nr. 5577/31.12.2008, în care am explicat ceea ce dvs. mi-aţi solicitat, doar că la acea dată nu aveam datele certe, nu erau înregistrate toate facturile la furnizori, nu erau calculate salariile pentru luna decembrie, nu erau întocmite raportările pentru serviciile medicale prestate în luna decembrie şi pentru regularizări, toate cifrele le-am prezentat la nivel de estimare, dar şi din calculele estimative tot excedent a rezultat. Am lăsat o notă informativă scrisă pentru că domnul manager a refuzat să colaboreze cu mine. După revenirea la conducerea spitalului, conform Ordinului ministrului Sănătăţii nr. 1642/10.12.2008, eu a trebuit să predau, pe bază de protocol de predare – primire, patrimoniul, situaţia economico-financiară a spitalului şi a tuturor activităţilor aflate în derulare noului manager al spitalului (…) Domnul manager a refuzat să semneze protocolul şi a solicitat ASP-ului Bistriţa să trimită un reprezentant din cadrul serviciului de audit. (…) La încheierea raportului de audit nu am fost chemată să mi se aducă la cunoştinţă conţinutul raportului…”.
Elena Serdeşniuc susţine că după revenirea la conducerea spitalului a lui Adrian George, acesta a refuzat orice colaborare, o umilea, ridica tonul, ştirbindu-i astfel autoritatea în faţa angajaţilor, motiv pentru care şi-a solicitata pensionarea.
Raportul întocmit la solicitarea „Sanitas” Năsăud, potrivit spuselor liderului de sindicat Maria Drăgoi, a ajuns în cele din urmă, şi pe masa conducerii ASP BN, fiind confirmat ca fiind corect de directorul executiv adjunct al Autorităţii la acea dată, economist Flavia Scridonesi. Contactată telefonic, Flavia Scridonesi a declarat pentru Gazeta de Bistriţa că a văzut documentul, dar nu îşi mai aminteşte exact detaliile. A confirmat însă că există un excendent la patrimoniul unităţii, dar acum, aflându-se în concediu de odihnă, nu a mai urmărit evenimentele.

Managerul susţine deficitul

De cealaltă parte a baricadei, dr. Adrian George a declarat pentru Gazeta de Bistriţa că nu e nimic adevărat din toate cele afirmate de Elena Serdeşniuc şi că la vremea respectivă a cerut verificarea situaţiei financiare de către Serviciul de audit al CJAS BN, din care reieşea că spitalul avea datorii de peste şapte miliarde lei, datorie pe care acesta susţine în continuare că există. În plus, Adrian George a afirmat că din cauza Elenei Serdeşniuc a fost el de fapt demis din funcţie în mai 2008.

În 2009, buget cu 20% mai mic

În ceea ce priveşte reducerea unor sporuri salariale şi a suspendarea tichetelor de masă, dr. Adrian George a declarat că a încercat să ia o măsură pentru a ieşi din criză, având în vedere că bugetul alocat pe anul în curs este mult mai mic faţă de cel de anul trecut. Dacă pe anul 2008 au lucrat cu un buget de 725.000lei, anul acesta s-a alocat un buget de 463.000 lei. A încercat să convingă angajaţii să renunţe la unele facilităţi până în luna septembrie, fiindcă contractul cu Casa de Asigurări de Sănătate e cu 20 la sută mai mic faţă de anul trecut, iar în acest caz, cheltuielile cu salariile sunt, procentual mult mai mari.

Părerile autorităţilor

Dr. Anca Andriţoiu, directorul coordonator al Autorităţii de Sănătate Publică a declarat pentru Gazeta de Bistriţa că situaţia este critică în toate spitalele din ţară având în vedere reducerea de buget, fapt pentru care peste tot trebuie luate măsuri de reducere a cheltuielilor, iar în cazul spitalului din Năsăud situaţia va fi analizată la nivel de prefectură ca să se ajungă la o înţelegere între cele două părţi.
Directorul ASP BN susţine, însă, că despre raportul prezentat sindicatului de Elena Serdeşniuc nu are cunoştinţă.
Viorel Viţelaru, liderul sindicatului „Sanitas” Bistriţa-Năsăud, susţine că personalul medical năsăudean îşi cere numai drepturile prevăzute prin lege şi au o sentinţă judecătorească care obligă conducerea spitalului să plătească retroactiv sporurile datorate angajaţilor spitalului pe ultimii patru ani. Este foarte nemulţumit de faptul că directorul spitalului nu vrea să prezinte o situaţie clară în ceea ce priveşte finanţele instituţiei, raport cerut de altfel şi de prefectură încă din luna martie, dar pe care  dr. Adrian George, spune Viorel Viţelariu, refuză să-l prezinte, invocând tot felul de motive. De asemenea, sindicaliştii cer demiterea directorului din funcţie, pe acelaşi motiv pe care a fost demis şi în mai 2008 – prost management al spitalului.
Subprefectul judeţului Bistriţa-Năsăud, Ovidiu Frenţ, în prezenţa căruia au avut loc o parte dintre întâlnirile dintre cele două părţi, este de părere că „problema este lipsa de comunicare dintre părţi, greşind atât conducerea spitalului cât şi sindicaliştii, deoarece dacă ar discuta ar putea ajunge la o înţelegere favorabilă ambelor părţi”.
Cristian Florian prefectul Judeţului Bistriţa a declarat că a cerut conducerii spitalului din Năsăud un plan detaliat de redresare, pe care aceasta o va prezenta la următoarea întâlnire, astfel că până atunci se abţine de la declaraţii.

Liana Mureşan
Sanda Neamţiu

122 COMENTARII

  1. DACA BETIVUL DE SERDESNIUC ESTE REPREZENTATIV PT.DVS.SA-I CERETI PAREREA …ESTE JALNIC ! MAI BINE L-ATI INTREBA CAND S-A MAI URINAT PE EL DE BETIV CE ESTE…CATA FOST PRIMAR SI-A DAT ARAMA PE FATA LA FEL CA SI PARTIDUL LUI HOTI ,NEMERNICI JIGODII PENALE CA SI MOLDOVAN si DAN si PETRU,SUGACI SI PUPINCURIST PE LA DOINA PANA SI MOLDOVAN,PRIMARUL DIN BECLEAN, SA-L UNGA MARE DIRECTOR…GUNOAIE PENALE

  2. DACA BETIVUL DE SERDESNIUC ESTE REPREZENTATIV PT.DVS.SA-I CERETI PAREREA …ESTE JALNIC ! MAI BINE L-ATI INTREBA CAND S-A MAI URINAT PE EL DE BETIV CE ESTE…CATA FOST PRIMAR SI-A DAT ARAMA PE FATA LA FEL CA SI PARTIDUL LUI HOTI ,NEMERNICI JIGODII PENALE CA SI MOLDOVAN si DAN si PETRU,SUGACI SI PUPINCURIST PE LA DOINA PANA SI MOLDOVAN,PRIMARUL DIN BECLEAN, SA-L UNGA MARE DIRECTOR…GUNOAIE PENALE

  3. Deci dna Serdesniuc (cu dunga in buletin REALA) are dreptate? Lasati articolele scrise la comanda si informativa pe teren daca sunteti jurnalisti, nu mai faceti favoruri ascunse liderei de sinficat ca nu o sa ajunga ea director. Pentru asta se da examen si mai trebuie sa stie si altceva decat scandal…
    Articol la comanda…

  4. Deci dna Serdesniuc (cu dunga in buletin REALA) are dreptate? Lasati articolele scrise la comanda si informativa pe teren daca sunteti jurnalisti, nu mai faceti favoruri ascunse liderei de sinficat ca nu o sa ajunga ea director. Pentru asta se da examen si mai trebuie sa stie si altceva decat scandal…
    Articol la comanda…

  5. B R I C I U R I . R O – ARTICOLE BARBATESTI DE INGRIJIRE PERSONALA SI ARTICOLE DE BARBIERIT MODELAT, ARANJAT SI ARTICOLE DE PROFESIONALE DE FRIZERIE MADE IN GERMANY, SPECIAL CONCEPUTE PT BARBATI DEOARECE SE STIE… BARBATII AU PARUL Si UNGHIILE TARI.

  6. cunosc bine situatia spitalului si pot spune cu certitudine ca lidera de sindicat o sustine pe E Serdesniuc.Ar trebui vazuta marirea de salar de anul trecut care a fost preferentiala ,iar fosta manager a refuzat predarea la zi a situatiei spitalului.Va informez ca ministerul a facut recurs si tot el a cerut situatia respectiva.Lidera de sindicat ar trebui sa bea mai putin si sa fie moral ,in spital este de notoritate relatia ei cu Vitelaru

  7. Lidera de sindicat este in f bune relatii cu fosta managera si i-a promis ca sindicatul o sa-l schimbe pe dr George.Si la sterilizare sunt 4 asistente si volumul de munca nu este justificat

  8. aceeasi ziarista a mai scris un articol favorabil vechii conuceri fara sa se documenteze.Suntem din oras si stim legaturile familiei sale cu fam Serd pe timpul cit era primar.Sa fie vorba de „plata”unei datorii mai vechi?

  9. Un lider de sindicat are datoria sa informeze personalul corect si nu sa manipuleze pentru a avea ea anumite beneficii.Secomporta ca si cum ea ar fi managerul spitalului.Daca sumele s-au diminuat in toata tara si dam numai salarii ce facem cu bolnavii?Poate ca pentru unii asta nu conteaza

  10. Serdesniuc a plecat de buna voie,probabil se plictiseste acasa si atunci incearca sa faca valuri.De ce ziarista nu intreaba orasenii de omenia si capacitatea dr George ? Este trist ca ponegrim un om care a facut multe pentru spital si luan spusele unor oamen care stiu doar sa improaste cu noroi

  11. Dragoi ,lidera de sindicat face graficele la sterilizare,sunt 4 as si nu 3 si cind sunt dubluri una nu venea la serviciu si era semnata in condica si lua salariu intreg .Asta este faimoasa lidera de sindicat care vrea doar bani multi pe munca putina

  12. Oare auditul ASP minte si Serdesniuc are dreptate? Nu prea cred.Spitalul nu a platit integral sporurile fiindca in acea perioada au fost putie internari,iar asistentii si-au luat libere in compensare si acum nu mai recunosc.Ca manager de spital la acea data madam S avea obligatia prin lege sa ceara recurs,dar ea era euforica datorita functiei si probabil si a medicatiei pe care o ea{stie ea de ce}

  13. oare ziarista de ce nu a intrebat si medicii? sau poate ca presa nu vrea sa fie obiectiva?Vitelaru minte si nu are competenta si nici studiile necesare sa aprecieze activitatea unui director,care a facut studii de management si a ocupat functia in urma unui concurs.un lider de sindicat nu are competenta de a cere schimbarea unui sef asa ca vrea muschii lui.

  14. am curiozitatea si o intreb pe „binevoitoarea” ziarista,daca ea ar fi la conducerea unui spital in aceste vremuri de cumpana ,ce ar face?Probabil ar da toti banii pentru salarii si bolnavii sa-si cumpere medicamente

  15. realitatea este ca in compartimentul sterilizare se lucreaza zilnik , acelasi volum de munca fiind si in sarbatorile mari de ex: Craciun ,Paste etc.
    CINE A SPUS CA IN STERILIZARE MUNCA CELOR 4 ASISTENTE NU ESTE JUSTIFICATA MINTE SI PROBABIL ESTE CU TOTUL IN AFARA ACESTUI SUBIECT

  16. Mi se face sila cind vad comentariile de mai sus.Cine va credeti sa vobiti asa despre cei care lucreaza in sanatate?!Stiti cita oboseala,cit stress si cita rabdare presupune o singura noapte de munca in spital?Stiti cite nopti am lucrat voluntar fiecare dintre noi?Cite zile ,cite saptamini si cite luni?De ce am lua-o de la capat?Pentru ca ne-o cere managerul din nou?
    Nu,multumim.Poate cu altii mai naivi.De data asta nu cu noi.

  17. Nu cunosc prea bine situatia dar mi se pare corect ca fiecare sa fie platit pentru munca pe care o depune.Deci daca oamenii aceia au lucrat,dati-le salariile.

  18. Recomand cumpatarea din partea oamenilor acum pe perioada de criza. Toti in tara „canta” ca doresc salarii mai mari sau alte bonusuri insa le-as sugera daca pot avea minte sa realizeze dezastrul din jur si sa se bucure ca au un loc de munca. In aceasta perioada nu e loc de mofturi ci de apreciat un venit stabil acasa, fie el si micsorat, toata lumea strange cureaua si e bine ca si cei de acolo (spitalul Nasaud) s arealizeze asta si sa incerce sa isi pastreze locurile de munca. Marirea salariului pe acelasi venit total se face doar prin reducere de personal deci aveti grija ce va doriti si cat va lasati manipulati de sefi de sindicate si altii care vor obtine ce promit, insa doar pentru cei ce vor ramane angajati. Aveti grija ce va doriti pentru ca poate veti primi…unii din voi

  19. e adevarat…nu e usor sa conduci o institutie,dar nici sa faci munca voluntara nu e corect,oricum in sanatate fiecare dam mai mult din noi cu fiecare secunda petrecuta la patul bolnavului,munca ce nici un manager nu ne va putea fi renumerata. Dar cu tot respectul pt dr.GEORGE ADRIAN ,criza in spitalul din Nasaud s-a instalat odata cu punerea dinsului in functia de manager,de atunci ,,,de la inceputuri….si tot adevarat mai este si faptul ca d-na Serdesniuc,,,a fost cindva mina lui dreapta ,,,,deci…..

  20. cu tot respectul fata de cei din spital,am fost internat si intr-o noapte nu m-am simtit bine,am cautat pe cineva si toata lumea dormea,deci…….

  21. multa lume care posteaza comentarii nu stiu despre ce vorbesc,probabil ca nu lucreaza in spital…sau habar nu au in ce consta munca unei asistente…e clar ca e criza asta o stim cu totii…dar as vrea sa vad pe cei care spun sa se renunte la dreturile lor salariale(salariul lui fiind de 6-7 milioane pe luna si sa renunte la vreo 3 milioane),as vrea sa vad acele persoane nu s-ar opune acestei hotarari….nu sunt salariatii de vina…nici pentru ca spitalul are datorii,nici pentru ca s-a semnat un contract in care se aloca fonduri cu 20%mai putin decat anul trecut,de ce sa sufere tot cei care muncesc…de ce sa nu se faca economii si in alte compartimente ale spitalului…unde sunt cheltuieli inexplicabile…nu sa ia si putinul care il au..celor care muncesc cu adevarat si se confrunta zilnic cu..nemultumirile bolnavilor…cu lipsa de comunicare intre medici…cu lipsa de personal…

  22. am fost operata in spitalul din Nasaud…si pot sa spun ca sunt multumita de asistentele de acolo..s-au ocupat de mine foarte bine..si de cate ori am avut nevoie de un calmant in mijlocul noptii…nu le-am gasit dormind…asa cum spunea cineva mai sus..ci din contra…nu stiu cum rezista..una singura sa lucreze pe o intreaga sectie unde…sunt vreo 12 saloane pline cu bolnavi…sincer le admir ca au curajul asta…rabdarea si puterea de a se concentra asupra muncii….cine le vorbeste de rau…inseamna ca nu a trecut prin spital….si nu a vazut ce lipsa de personal sanitar e..si totusi…se ocupa foarte bine de fiecare in parte….iar pt cei care nu stiu…asistentele si medicii sunt si ei oameni…au si ei nevoi…nu sunt roboti

  23. Acest domn manager nu are nici o strategie de iesire din aceasta criza financiara.Totusi are una singura aceea de a taia din salariile personalului medical care lucreaza la patul bolnavului,in ture ,fara sarbatori asa cum are toata lumea.Pana acum asta a fost singura lui solutie.Sunt o gramada de cheltuieli inutile ,probabil personal auxiliar inutil,achizitii prost facute si multe altele.Nu putem minca toti dintr-o paine din ce in ce mai mica fiindca o sa murim toti de foame.

  24. Rusine pentru ex menegerul interimar Serdesniuc, din studiile ei inalte fondul de salarii aferente lunii decembrie care este de aproximativ 500000 lei s-a putut achita la timp din ce a ramas in cont la sfarsitul anului de 142800 lei si sume de incasat de la CJAS aferente lunii dec,2008 de 90.000 lei In care aritmetica? 142800+90000=232800 si pana la 500000 cit mai trebuia ce ziceti cam 267200 lei.Oare nu e deficit,dar furnizori de aproximativ 280000 lei care se adauga la salariile neacoperite din venituri oare cat e(267200+280000=547200) calcul arit6metic nu de algoritmi ,facultate la ff Serdesniuc in directoratul ei rezulta excedent de 117932 lei halal economist asa ia calculat si indicatorii de menegement de aceea a pierdut domnu ministru procesul .dragi sindicalisti si lideri din Sanitas Nasaud puneti-o meneger la unitate dar pune-tio si la propriile afaceri ca ati puso va face miliardari si ajunget sa nu aveti dupa ce bea apa .Bravo voua.sac dupa petic cai dea noastra de pe Somes serdesniuc si Dragoi deosebirea este culoarea pielii si pornirile alcoolice si sexuale

  25. Indicatorii financiari sint a portarului d-a fost meneger interimar Serdesniuc.Afirmati datori din salarii si furnizori de 778.041.50 lei.sumele de incasat de la CJAS cu sumele ramase in cont sant de232.800 lei diferenta in calclul matematic este de545.241.5 lei .Hiiiiiiiii aveti studii la Sorbona de ce ati fugit si nu a-ti respectat Codul muncii.Personalul din conducere are preaviz de 30 zile .v-ati depus cerere de pensionare in 27 dec.2008 ca va pensionati cu 1 ian,2009.Rau v-ati mai temut dar tot o sa raspundeti in fata organelor de control ca ati uitat ca nu va absolva de vina ,cum a-ti uitat si de faptul ca Dr.George va scos casa de sub sechestru ,multe nopti de cosmar,mult cerebrolizim asai e scump dai de porc ca si atitudinea dumneavoastra

  26. Ady,Ioan,Stefan,Ion,Eli,Sabau si altii care nu au curajul sa semneze cu numele real sunt probabil „mancatorii undei bucati de paine” date de menegetul spitalului pentru efectuarea de servicii personale.Sunt cei care de ani de zile nu au avut justificata activitatea in spital dar au fost tinuti de D`l director si platiti din banii spitalului.

  27. de ce oare alte spitale rezista in situatii de criza?e o intrebare care ma obsedeaza,,,un exenplu ar fi cel din beclean,,,e un spital mic,dar nu cred ca trec in fiecare luna prin expresii de genul…,,mutati-va ratele la banca ,ca nu am sa va dau banii pina prin 20…sau nu am bani sa va dau bonurile de masa…etc…de ce nu ai bani DOMNULE MANAGER?…in spital se lucreaza…unii medici dau note explicative ca au internat peste normare,,sunt liste de asteptare,…de ce nu incepeti sa faceti ceva ?,acolo unde este ineficienta…in spitalul asta s-au angajat si cine trebuie si cine nu trebuie,,ca deh…toti am minca o paine,,,dar mie imi pasa daca a mea e alba sau neagra,,,iar dupa cite stiu eu pomana se face individuala,,nu colectiva…

  28. daca esti asa de curajos spune tu cine nu lucreaza in timpul orelor de serviciu si propune tu sa fie dati afara.un spital are o organigrama care trebuie respectata.si inca ceva nu este nici un Mihai R la spital,asa ca tu esti tare curajos

  29. eu nu tin cu nimeni si personalul are dreptate,dar astia sunt banii s-au taiat sporuri si in alte parti pentru a rezista,solutia nu este de a fi dat afara personal si multi uita ca un an spitalul a primit mincare de pe unde s-a putut pt a rezista si ca in 2000 spitalul era propus sa fie trnsformat cronici pshici si ca datoriile erau f mari.

  30. oare de unde acest val de ura fata de manager?probabil pentru ca a ajutat atia cit s-a putut.pacat ca refuzam sa fim rationali si ne luam dupa lidera de sindicat care si asa are destule frustrari si asculta de cine nu trebuie. Stim cu totii ca faimosul ei amic vine beat la srviciu,ea fumeaza ca un turc in sterilizare si se plinge de cit lucreaza O invit sa vina pe o sectie sa lucreze,ar scapa de niste vicii

  31. ne pare foarte rau de comentariile postate mai jos;ca si angajati ai acestui spital noi nu tinem partea nimanui,nici liderei(cum afirma Domnul MANAGER)si nici Domnului Manager,noi vrem doar sa fim platiti pentru munca prestata,voluntariat am facut cu „carul”si pt ce…..,pt ca Domnul MANAGER cu studii superioare si acolitii sai sa ne faca „curve”,”Pizde”,”Nefutute”…. ,ce venim sa dormim noptiile si sa ne satisfacem nevoile „in firma lui”.Bravo domnule Director pentru un om cu studii superioare va exprimati foarte „poetic”.Va invitam cu mare drag la patul bolnavului,domnule Manager….pentru a va satisface si dumneavoastra nevoiile….si pentru a va confrunta si dumneavoastra cu relitatea…din „firma „dumneavoastra.

  32. pentru domnul Liviu Popa….va invitam domnule sa faceti un sondaj de opinie in fiecare sectie a spitalului….si sa intrebati asistentele din acest spital…daca le-au fost sau nu adresate…astfel de „epitete”…..Spre informarea dumneavoastra domnule Liviu…,intentia noastra nu e de a-l denigra pe domnul director…,ci de a-l constrange sa-si vada de meseria lui de medic…,,daca nu e capabil sa conduca acest spital,sa lase domnule pe altcineva mai capabil…,pentru ca in ritmul acesta nu o sa mai fie nevoit sa inchida spitalul..pentru ca va ramane fara personal…dar va denigra si numele..propiului tata care intradevar a facut CEVA pentru acest oras…iar dumneavostra daca il cunoasteti personal..ar trebui sa stiti asta

  33. Rusine,pentru circul intretinut,rusine pentru neprofesionalismul ziaristei,rusine pentru ca este posibil intr-o tara libera sa terfelesti moralitatea si onoarea fara drept la replica.pe fondul conflictului artificial intretinut,in spital nu se lucreaza,unele asistente ,subliniez,vin la serviciu pentru a-si face aprovizionarea cu medicamente,acasa la ele au colectie de medicamente,de bolnavi nu le pasa,dorm,dorm,In situatii de criza , pune umarul toata lumea pentru redresare,un singur om nu poate fi responsabil de esecurile altora.

  34. CINE ARE DE CASTIGAT DUPA TOT CIRCUL ACESTA.lIDERA DE SINDICAT SPUNE CA DORESTE INCHIDEREA SPITALULUI CA EA ARE DE LUCRU LA NUOL SPITAL DIN BISTRITA.MA INTREB TOATE CELELALTE CADRE AU ACEEASI DORINTA?.pE CINE REPREZINTA ACEASTA PERSOANA ,CE REFULARI ARE SI CE INTERESE? UN MANAGER PREA BUN,OM SI EL,SI SUBORDONATI CARE AU ALTE INTERESE DECAT SA MEARGA TREABA BINE SI GRIJA PENTRU BOLNALI IN NICI UN CAZ NU ESTE A MANAGERULUI SI LA ACEST CAPITOL MULTI SUNT CORIGENTI.

  35. tatal meu a fost f bolnav,trebuia sa fie internat intr-o clinica la cluj si nu stiam pe nimeni,disperata am apelat la dr George care a rezolvat totul ,tatal meu traieste datorita lui

  36. nu am auzit pe nimeni pina acum sa spuna ca dr George i s-ar fi adresatcu astfel de apelative este un om de omenie ,caracter si bun simt.nu-l mai improscati cu noroi,nu faceti decit sa va descalificati in fata celor care il cunosc

  37. o sa incep sa ma rog sa nu ajung in spital vreodata,ma ingrozeste modul de gindire a acestor oameni din spital,nu auzi un cuvint de ce se face pt bolnavi,vor totul pt ei.daca se cere sa se faca economie,atunci sa se faca

  38. stiti ce cred eu,din tot circul asta nimeni nu are nimic de castigat,doar de pierdut si mai ales noi bolnavii;daca se inchide spitalul,asa cum se ameninta non stop;eu azi am fost externat din spital si sincer mi-e mila de toti care lucra in spitalul asta doar de acest lucru am auzit vorbindu-se,asistentele erau speriate de aceasta situatie ,medicii la fel chiar si bolnavii aveau ziarul si comentau despre asta eu cunosc personal pe domnul manager si sincer nu am asa o parere buna despre el,lucrez la o institutie de stat si stiu multe amanunte despre activitatile lui eu cred ca tine asa tare de functia asta pentru ca nu o sa poata justifica lipsa multor bani daca o sa-l demita din functia de maneger si referitor la ce spunea un domn mai jos ca a facut foarte multe pentru orasul Nasaud il rog sa dea cateva exemple ca eu mi-am stors creerii sa gasesc un lucru bun facut de el dar nu am gasit..inafara de a angaja toate rudele lui in spital alte fapte bune nu a facut poate domnul respectiv se referea la tatal lui(GEORGE TRIFON)care intradever a fost un om extraordinar si pe care la fel l-am cunoscut personal si despre care pot sa spun lucruri doar de bine;imi pare rau ca el nu-i calca pe urme,stiu cum s-au pus si termopanele in spital si cate fonduri s-au deturnat(domnul George sunt sigur ca stie despre ce vorbesc si nu doar el)si nu stiu doar eu despre toate astea..stiu mai multi..daor ca le e frica sa vorbeasca..sunt sigur ca cei care il vorbesc doar de bine,au ceva de castigat din asta sau le-a facut el o favoare candva,ca la asta se pricepe,dar favoare nu ramane niciodata neplatita de cel favorizat,cred ca stiu jumatatea angajatilor din spital despre ce vorbesc,cei care au prestat servicii la domiciliul lui,pe banii spitalului,printre care si eu (am prestat servicii lui ca mi-a facut o favoare candva),deci nu e vorba de omenia aia,nu e chiar un sfant cum vreti sa-l prezentati,daca face o favoare cuiva,acela ii e dator o viata,cam asat e domnul meneger

  39. dr george nu are rude in spital angajate de el,singua ruda este statisticianul spitalului care este angajat de 25 de ani,asa ca nu se justifica aciditatea „prietenului”si daca a fost internat ar fi trebuit sa vada ca spitalul arata mult mai bine decit alte spitale.dr George a mostenit o avere considerabila nu cred ca are nevoie de „anumite servicii”Nu cred ca este cineva din zona care a apelat lael,din punct de vedere medical sa nu fie servit,iar usa casei lui a fost mereu deschisa pentru ei

  40. pt acel asa zis „prieten”: nimeni nu face din acest manager un sfant, acela a fost UNUL acum 2000 de ani: dv loviti in omenia unor oameni si o stirbiti,spunand ca a fost intoarcerea unui serviciu facut…va reamintesc doar un lucru: daca dv asteptati sa fiti ajutat si la randul dv sa stati cu mainile in san, si in momentul in care acel cineva care v-a ajutat v-ar cere ajutorul, ce ati spune?vai nu, e imoral….sa fim seriosi, ca nu asa se pune problema; suntem oameni ca sa ne ajutam unii pe altii, ca altfel am trai in padure cu lupii si nu am avea nevoie de societate…cred ca invidia e atat de mare incat noi privim, dar nu vedem cu adevarat….eu zic sa va uitati cu atentie, sa vedeti, sa nu fim naivi, si sa ne bucuram ca mai sunt medici cum este acest George Adrian, care asa cum spuneti dv ca e unul dintre aceia ce asteapta sa i se intoarca favoarea facuta, totusi eu nu cred ca ne-ar inchide telefonul in miez de noapte in cazul unui accident, cum fac atatia altii, pe care nu ii intereseaza soarta bolnavului, si nici nu ar pretinde „pesches” pentru ca a ajutat pe cineva candva…da, el cu siguranta pretinde un buna ziua si recunostinta pt faptul ca el a depus un efort la momentul respectiv….e rusinos ce spuneti, adika omul va intinde o mana de ajutor, insa vrea normal sa va amintiti daca la randul lui va avea nevoie de ajutor…asta e ceva ce nu il pot numi decat un lucur omenesc in jungla asta in care traim…iar daca erati un prieten cum spuneti, ati fi ajutat cu drag inapoi fara sa clipiti, si sa improscati acuma cu noroi….

  41. DRAGA DANA,EU LUCREZ IN SPITALUL ASTA DE MULTI ANI..SE PARE CA TU NU AI INTELES DESPRE CE E VORBA,ROAGA-TE SA NU AJUNGI IN SPITALUL ASTA,PENTRU CA S-AR PUTEA SA NU AIBA CINE TE INGRIJI,PENTRU CA NU O SA MAI AIBA CINE SI NU TI-AS DORI SA AJUNGI PE MANA DOMNULUI MANEGER(MEDIC RADIOLOG),SUNT SIGURA CA NU STIE FACE O INJECTIE,ROAGA-TE SA NU AJUNGI IN SPITAL PENTRU CA ..O SA RAMANA DOAR DOMNUL MANEGER SA VA INGRIJEASCA PE VOI BIETII DE BOLNAVI,NOI ASTENTELE NU FACEM ALTCEVA DECAT SA NE CEREM DREPTURILE,NU CEREM NIMIC DE POMANAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!PRICEPE CINEVA ASTA!!!!VREM SA FIM PLATITI PENTRU CA LUCRAM,CE E ASA DE GREU DE INTELES!!!!!!ECONOMIA TREBUIE SA O FACA MANEGERUL NU TAIND DIN SALARII ASA CUM S-A OBISNUIT EL DE CATIVA ANI,SA GASESCA O ALTA SOLUTIE,CA ALTI MENEGERI AL ALTOR SITALE DIN TARA ASTA,FARA SA ALUNGE PERSONALUL SI ASA DESTUL DE PUTIN DIN SPITAL.ROAGA-TE DRAGA DANA SA NU AJUNGI IN SPITAL CA E JALE,INTREABA-L PE DOMNUL MENEGER CE NE-A SPUS IN SEDINTA,CUM SA FACEM NOI ECONOMIE,SA FOLOSIM ACEEASI SERINAGA DE MAI MULTE ORI,SA NU PUNEM FLUTURASII „LA VENELE PERIFERICE” SI ALTE ABERATII CARE EXPLICA CAM CAT DE PROFESIONIST E EL IN MESERIA DE MEDIC.RUGATI-VA DRAGII MEI SA NU AJUNGETI IN SPITALUL ASTA,EL VREA SA AFAC ECONMIE PE SPATELE NOSTRU AL ASIATENTELEOR,ASTA A FACUT DE CAND E DIRECTOR,SA NE JICNESCA TOT TIMPUL,SA NE IA DIN DREPTUL NOSTRU DAT DE LEGE SI CREDE CA POATE FACE CE VREA EL PANA LA INFINIT

  42. draga mea dna asistenta, dupa atatia ani de medicina plus alte specializari, cum iti poti permite sa spui ca domnul doctor aflat in discutie nu e in stare sa faca o injectie?
    asta e culmea nesimtiriiiiiiiiiiii

  43. Draga domnule director,va rugam frumos,noi cei care va conoastem si partea celalata,nu doar cea de omenie,spuneti-le celor care nu stiu si nu lucra in spitalul asta,cum va adresati dumneavoastar domanelor asistente,daca mintim noi…sa ne bata pe noi Doamne Doamne,daca nu…pe dumneavoastra si ii rugam pe cei care va iubesc atat de mult sa faca ei voluntariat in spitalul asta ca e foarte usor sa lucrii aici daca nu stiati…,nu trebuie sa faceti foarte multe,”sa dormiti toata noaptea pe banii menegerului”,”sa va fu…cu portarul’,sa „frecati menta”,poate asa nu o sa va plangeti atat ca asistentele sunt asa si pe dincoa…veniti si lucrati dumneavoastara pe 8 milioane..si sa va cera sa renuntati la 3..ca sa faceti economie,cei care posteaza aici comentarii de bine domnului director…cu siguranta nu lucreaza in spital..cum spunea „O asistenta”..NU CEREM DE POMANAAAA!!!E dreptul nostrusa ne primim salariile,pentru asta am invatat 15 ani de zile,sa va ingrijim pe dumneavoastra dragi bolnavi,sa va suportam,sa va inghitim jicnirile,amenintarile si asa mai departe..mi-e sila de tot ce se intampla si se vorbeste aici..renunta o data domnule meneger…nu vezi ca ne tragi si pe noi in jos,recunoaste-ti incompetenta..si lasa pe altii mai capabili

  44. Anturajul lui George ia intins o cursa , din pacate acum e singur si e posibil sa o pateasca destul de rau . Unde ii sunt prietenii si spaguitorii atunci cand e nevoie .Atat am avut de spus .

  45. linistiti-va oameni buni!!!!!am gasit solutia de salvare a spitalului.O domna Sanda spunea ca domnul asta-directorul-a mostenit o mare avere de la parinti;pai asta e rezolvarea fratilor!!!!!daca e un om extraordinar asa cum spuneti sa-i doneze spitalului,asa l-ar salva cu siguranta,asta e solutia,nu mai sta pe ganduri dmn’director,doneaza bainii spitalului,poate cei care te iubesc asa mult iti vor face o statuie.Gata cu scandalul,solutia s-a gasit,domnul director va salva spitalul,ieeee….

  46. DAAA..ASTA E..SA-I FACEM O STATUIE DOMNULUI DIRECTOR!!!!!!!!!!!!!!!SA AIBA UNDE SE PISA DOMMNUL SERDESNIUC…SA NU MAI FACA PE EL…SA FACA PIPI PE STATUIA..DOMNULUI DIRECTOR

  47. FLOAREA draga sa dea Dumnezeu sa ajungi sa-ti faca domnul director o injectie,cu studiile si extrastudiile in mana,dar sa te spovedesti inainte,ca nu se stie,poate doamna asistenta avea dreptate,pe mine m-a trimis acasa cu piciorul rupt,dupa ce mi-a citit el filmul(desi asistentul a zis ca e fractura clar),si mi-am deplasat fractura si apoi am mers la bistrita…stiti ce mi-a spus acolo radiologul,care-i ma magarul care ti-a zis ca nu e fractura,sufar si acum cu piciorul,incredere nu am in spitalul asta,in nimeni de acolo,nu sunt medicamente te trimit sa le cumperi,nu sunt seringi,nu sunt medici,nu e nimic..mai bine sa-l inchida dracului

  48. ma oameni buni,eu il cunosc pe domul director,nu e om rau,e de ajutor e bun la suflet,te ajuta la orice ora,dar intradevar vorbeste ca un cioban cu subalternii lui,poate cu prietenii nu,dar in spital asa vorbeste,urat

  49. o invitam pe doamna lia,care a postat aici un comentariu,sa vina si ea sa lucreze in spital daca doar in asta consta munca in spital,sa-si faca si eas provizie de medicamente,colectie,sa doarma ,sa doarma,daca e asa de simplu cum de nu esti si mata salariata a acestui spital cucoana draga,vorbiti fara sa ganditi,poate te pedepseste Cel de Sus si ajungi pe mana „unoR asistente”

  50. Pentru Ioan si Eli.Ma intreb si va intreb-oare ce „dement” a angajat o „persoana labila psihic”,cu internari la psihiatrie si „cu dunga in buletin REALA” pe post de director economic al unui spital orasenesc si cum de aceeasi persoana ajunge, mai apoi, manager interimar????????

  51. Ma intreb,din nou,daca tot se spune ca asistentele dorm in turele de noapte, de ce nu se suprima aceste ture,iar dupa ora 19 pacientii sa ramana pe cont propriu…? S-ar face economie,nu? Doar suntem in criza, iar criza nu e doar pentru cadrele sanitare ci si pentru bolnavi!

  52. eu am o lata idee,sa nu ne puna in ture nici de sarbatori(paste,craciun,revelion)sa-i lase pe bolnavi singuri in spital sau sa lucreze domni doctori singuri,s-ar face economie sigur,pentru ca oricum nu am fost platiti in sarbatorile legale,asa ca mai bine sa ne luma libere atunci pentru turele lucrate in plus…ce spuneti domn’director,poate asa aveti ocazia sa puneti si dumneavoastra o branula(dar nu l-a „venele periferice”)sau sa va injure si pe dumneavoastra satrele de tigani care vin in spitalul asta,bolnavii nemultumiti sa va mutumeasca dumneavoastra …cand o sa aveti de-i trimis sa-si cumpere medicamente …ca nu are spitalul bani,poate asa avetisi dumneavoastra ocazia sa primiti injuraturile si blestemele adresate noua zilnic de dragii nostrii pacienti,sa va petreceti si dumneavoastra revelioanele,sarbatorile de craciun si paste aici in „firma dumneavoastra” nu alaturi de famile si prietenii care va iubesc asa de mult.

  53. sunt medic de foarte muti ani si pot sa va spun un adevar foarte important,nu poti fi un medic bun fara asistente bune pe care sa te poti baza,pe care poti sa fi sigur ca iti vor urma indicatiile intocmai,in acest spital avem norocul ca sunt asistente capabile sa lucreze singure pe o sectie intreaga,sunt capabile sa ne faca munca noastra a medicilor de multe ori fara sa faca acele studii superioare,sa ne suporte si pe noi si pacientii care devin din ce in ce mai ostili si obraznici,in ritmul asta e posibil sa ramanem fara acest personal calificat pe care ne putem baza orcand si la orice ora,nu vedeti dragii mei noile generatii de asistente care vor veni ce catoastrofe sunt,noua generatie care si-au obtinut diplomele pe internet,nu invatand si facand practica la patul bolnavului,astia va vor ingrijii dragii mei pacienti,pentru ca cei capabili vor pleca acolo unde e nevoie si unde vor fi apreciati pentru munca si profesionalismul lor,in strainatate,la spitale particulare si asa mai departe,iar in spitalele de stat vor ramane…restul,apoi sa vedem cum o sa ne descurcam domnule director,apoi sa vedem cum o sa faceti fata plangerilor facute de pacienti nemultumiti

  54. cate jicniri,cate cuvinte urate,nu pot sa cred ce vad si citesc aici…din toate astea am tras o concluzie:fosta menegera e „nebuna cu dunga in buletin”,asistentele sunt „curve”,”pi…”,manegerul e „cioban”,”magar”,ce e cu spitalul asta?Ati inebunit cu totii?Si va credeti si cu studii superioare..nu asa se rezolva un conflict ci din contra,gasiti o solutie omeni buni,ca nu e de gluma

  55. nu inteleg de ce domnului director nu i se pot aduce jicniri,dar el poate sa jicneasca,stim destul de bine cine …ady,ioan,eli,domnule director,toti acesti lingai ai dumneavoastra pot jicni pe altii nu?Serdesniuc e nebuna,mia dragoi e betiva si mai nu stiu cum…astea nu sunt jicniri?…dumneavoastra nu ati fi capabil de asa ceva sigur,nu va lasa studiile superioare…dar nevasta dumneavoastra..nu are atatea studii…deci ati pus-o pe ea sa jucneasca pe ceilalti?

  56. apropo de nevatsa dumneavoastra…e si ea asistenta nu?deci..e „curva”.”pizda nefututa”,”freaca si ea menta in firma dumneavoastra”,….oooo si mai ales doooarme in firma dumneavoastra,pai…ca sa dati exemplu de bun maneger…ce-ar fi sa incepeti reducerea de personal..incepand cu ea,faceti economie sigur

  57. eu nu sunt de partea nimanui,nici a liderei nici a directorului,eu sunt doar de partea mea…lucrez aici in spital la fel ca multi altii si carE la fel ca si mine nu doresc altceva decat sa isi primeasca salariul adica sa fie platiti pentru ca au muncit,vreau doar ce e dreptul meu nimic altceva,nu ma intereseaza nici daca domnul director e de omenie sau nu,nici daca lidera de sindicat e betiva sau nu..pe mine ma intereseaza ca in data de 14-15 a lunii sa-mi primesc salariul ca doar pentru asta vin sa lucru in spitalul asta ,nu din lipsa de ocupatie sau plictiseala,ca de dormit(cum spunea o doamna)am unde dormi,acasa in patul meu,iar de provizia de medicamente…o rog pe domna aia sa-mi faca o vizita acasa,sa-mi vada „colectia de medicamente”..poate isi va inghiti cuvintele..

  58. iar eu ii rog pe toti cei care ne denigraza pe noi asistentele ,sa vina sa vada realitatea din spital,sa vina sa vada in ce ne consta munca,sa vina in urgente sa vada cum e cand vine un accident rutier cu morti, raniti si apartinatori disperati,sa vina sa vada cum e sa asisti la o nastere fara medic,ca nu are „chef”sa asiste ca e meci,sa stea cateva ore in operatie alaturi de medic ca apoi sa i se spuna ca doarme pe 15 milioane,sa tina piept unei satre de tigani gata sa o linseze ca” nu mai vine doctorul odata”,sa vina sa vada cum e sa ai de facut 30-40 de injectii in mai putin de o ora la 12 noaptea,sa vina sa vada cum e sa suporti nervii doctorilor care injura si arunca cu ce apuca in toate directiile,sa vada cum e sa suporti toate jucnirile si amenintarile de la pacientii nemultumiti…ca nu sunt medicamente,sa vina acele persoane sa explice unui batran de 70 de ani ,care a platit o viata sanatatii,ca trebuie sa-si cumpere el medicamentele si perfuziile ca nu mai sunt bani….astea sunt mutumirile pe care le primim noi pt ca va ingrijim,pentru ca ne mancam sanatatea aici ingrijindu-va,pentru ca ne petrecem sarbatoriile salvand vieti,aducand vieti pe lumea asta…multumim domnilor doctri,multumim dragi bolnavi…ca ne luati asa frumos apararea..nu cerem nimic de pomana doar salariul…ce e asa inuman,ce e asa de nedrept…

  59. rusine dominilor pt circul iscat, rusine celor ce afirma tot felul de neadevaruri despre cadrele medicale medii, rusine tuturor celor care fac afirmatii false doar asa ca sa se afle si ei in treaba…din tot „rahatul ” acesta doar cei care muncesc au de suferit.daca sunteti un om de omenie ( cum afirma „unii „), de ce nu va vedeti de treaba dumneavoastra domnule manager si sa lasa-ti un om capabil sa administreze acest spital, nu sa continuati sa faceti pe „grozavul ” fata de toata lumea, si sa va terfeliti personalul caci pe spatele lui a supravietuit acest spital de cand a fost infintat.

  60. si inca ceva domnule director, cred ca ar trebui sa incetati odata sa da-ti vina pe altii ca v-au lasat cu datorii si altele…, in fond si la urma urmei a fost mana dumneavoastra dreapta ani de zile , si cu regret va spun ca in perioada cat aceasta persoana a fost director interimar , in spitalul din Nasaud s-a simtit o schimbare in bine , si nu ma refer doar la salariile angajatilor, ci la faptul ca bolnavul a avut si medicamente si hrana mai acatarii, sa nu mai vb ca a reusit sa-i puna pe mesterii dumneavoastra la treaba , a zugravit toate sectiile si a reparat tot ce se putea repara pe fiecare palier…asa ca draga dommnule director solutia nu e aceea de a denigra in stanga si in dreapta pe toata lumea, si de a cauta o portita de iesire din situatia in care singur v-ati bagat ..

  61. mai fratilor e jale mare prin spitalul din Nasaud !Nu e de gluma ! Vreau doar sa va zic si eu un lucru :ar fi mare pacat sa se inchida acest spital ! eu am fost inernata acolo, am fost operata, si tin sa va zic ca e un personal super , fetele sunt de treaba si sunt capabile sa faca fata unei sectii intregi singure in ture de noapte, ca sa nu mai spun ca aici sunt tratati toti amaratii de pe Valea Somesului , toti cei care nu au bani sa mearga in alte parti unde daca nu dai nu se uita nimeni la tine , toate cazurile sociale care in alte parti sunt refuzate . aici gasesc si acestia omenie si mila din parte unor fete care isi fac cu drag meseria ! Felicitari doamnelor asistente , din parte mea aveti toata stima si respectul !

  62. cred ca ar trebui sa ne trezim la realitate ca se va inchide spitalul si apoi ce facem? mia poate merge la bistrita ca o sustine vitelaru si ne lasa cu ochi in soare,azi am auzit ca doc stan se va privatiza si am auzit ca si doctorita de la pediatrie vrea si ca atunci va aduce alte cadre.poate ca pina la urma nu facem bine ce facem.eu am 2 copii si sotul somer si nu mi comvine sa ramin pe drumuri cred ca asta e razboiul personal a lui mia

  63. ce aveti friatilor cu mia dragoi, nu stiti ce greu ii este laq sterilizare.cu televizor care merge toata ziua,cu pat in spatele aparatelor ,cu radio, lucreaza mu8lt baga 30-40 casolete la sterilizat si 3 4 ore sta e foaste greu de ce nu ajuta colegele de la chirurgie care sunt una singura pe sectie decat sa se razboiasca cu menegerul o oftica ca nu mai e serdesniuc la putere ca atunci era mare in parcare a uitat ca a venit din parva unde umbla in cizme de guma era mai bine atunci, acuma vrea sa fie data lume afara ca sa ramana ea la putere,oricum nare nici cap pentru asa ceva si nici scoala multa sa se multumeasca cu ce are si sa stea in banca ei

  64. este o rusine tot ceea ce se intampla la acest spital,daca fiecare si-ar face munca si nu ar purta grija altuia ar merge bine,dar asa ce sa mearga,totul se duce de rapa.Daca se inchide spitalul da lidera de sindicat la toti angajatii serviciu? Ea se duce la Vitelaru in praznic ,restul intr-un oras asa mic ce fac?Dar asta este problema tuturor de ce nu dam o sansa fiecarui manager sa vedem ce se intampla,nici macar nu a trecut 6luni si vreti tot ce nu a-ti primit in cativa ani.Nu vedeti ca Mia Dragoi are interese personale si se foloseste de restul?dar asta cereti asta capatati NOROC!

  65. nici nu stiu cu ce sa incep.Oare persoanele care scriu sunt colegii si colegele mele?M-a uzit cineva in cei 32 de an de munca folosind un limbaj obscen/Mi-am vazut de srviciu neabuzind de nici o facilitate .Daca voi colegii mei folositi la adresa mea astfel de apeltie ,eu ce pot sa spun?

  66. dupa terminarea predarii situatiei de auditul Bistrita l-am rugat pe sotul meu sa va informeze cu situatia financiara a spitalului.Eu nu am fost acolo voi da si din cite am inteles nu l-ati lasat sa vorbeasca.Apoi v-ati plins de lipsa de comunicare.Criza nu o sa ne ierte nici pe noi si din pacate suntem un spital prea mic ca sa-i pese cuiva de noi .Garzile trebuiau taiate de acum 2 ani s-a tinut cu dintii de ele pentru medicii sunt cei care aduc banii in spital.Fara ei noi nu putem face din pacate nimic.Cu toata durerea va spun intr-un an adresabilitatea va scadea simtitor si din pacate tot noi vom suferi.Si asa am pierdut multi pacienti in favoarea Bistritei.si daca sotul meu nu este bun ca manager va intreb pe voi cum poti imparti un buget cu 20 mil lei vechi raportat la anul trecut.Va multumesc.

  67. d-l director,face-ti curatenie la birouri.aveti toata familia AVRAM,ei va manipuleaza…..impreuna cu sotia d-voastra.PACAT! familia AVRAM a sustinut in ultima sedinta de sindicat ca ei „ne tin in spate”…DE CE? daca noi nu am muncii, ei pe cine ar ameninta?.si de unde ar mai primi salariul toata familia?……FACE-TI CURATENIE!!!…

  68. eu nu mai inteleg nimic.casa j de asigurari a alocat spitalului un buget cu 20 miliarde mai putin decit anul trecut plus 7 miliarde lipsa din 2009 ce are fam Avram cu asta,ca oricum banii tot nu ezista si conform codului muncii trebuie sa ai motive intemeiate ,altfel te da in judecata si te cistiga.Revolta ar trebui mutata la cei care diminueaza bugetele din condei fara sale pese de oameni. Noi ne certam si dam vina pe cine putem. problema trebuie rezolvata cu discernamint

  69. Nu dati vina pe lidera,ea incearca sa ne castige minimu de drepturi pe care le meritam.Vreti calitatea servicilor,de unde daca nu este personal,posturile sunt blocate,se lucreaza de ,,le sar fulgii,, pe toate sectiile.Singurii care traiesc ca ,,boierii,, sunt MEDICII,carora nu prea le pasa de nimeni si de nimic , si TESA,.Restul sa se descurce ,,, ,ca sunt salarii de mizerie, ,,,prea multe ture, prea multe ore ,,oboseala , stres,nu intereseaza pe nimeni,daca vrei sa rezolvi problema Domnul Director te ameninta ca inchide spitalul,OK, de acord

    (nimeni nu vrea sa lucre fara bani si fara bonuri)desi s a intamplat de multe ori,dar ce se va face cu DR,ADI SI TESA,personalul va gasi de lucru si in alta parte
    dar ma indoiesc ca cineva ii va angaja cu salariile pe care la au dansi si in functiile pe care le ocupa.

  70. Nu dati vina pe lidera,ea incearca sa ne castige minimu de drepturi pe care le meritam.Vreti calitatea servicilor,de unde daca nu este personal,posturile sunt blocate,se lucreaza de ,,le sar fulgii,, pe toate sectiile.Singurii care traiesc ca ,,boierii,, sunt MEDICII,carora nu prea le pasa de nimeni si de nimic , si TESA,.Restul sa se descurce ,,, ,ca sunt salarii de mizerie, ,,,prea multe ture, prea multe ore ,,oboseala , stres,nu intereseaza pe nimeni,daca vrei sa rezolvi problema Domnul Director te ameninta ca inchide spitalul,OK, de acord

    (nimeni nu vrea sa lucre fara bani si fara bonuri)desi s a intamplat de multe ori,dar ce se va face cu DR,ADI SI TESA,personalul va gasi de lucru si in alta parte
    dar ma indoiesc ca cineva ii va angaja cu salariile pe care la au dansi si in functiile pe care le ocupa.

  71. ce calitate!cand am ramas cati am ramas LA MALL PRAXIS v-ati gandit? -o asistenta sambata duminica -o asistenta tura de noapte pe fiecare sectie[de asta nu le gasesti]la pariu-in sectiach. asistenta ogasesti pe aseptici sau septici sau sala de operatii sau invers!-la ginecologie la fel-nu mai spun de isteria din pediatrie!!!!-sant cativa hotariti si se vad si o tura care asteapta!!!!!!!! si merg dupa val-Prieteni cu doctorii si asteapta!!!!!!

  72. Stimatii mei colegi!Este admirambil curajul dumneavoastra de a raspunde celor care va revolta prin atitudinea lor.Spun curaj pentru ca am fot amenintati cu totii.Adevarul il cunoastem si-l cumoastem toti.Il vom face cunoscut oricat de greu ar fi pt ca nu mai vrem sa fim ingenunchiati.Partea buna este ca un articol care a relatat, dupa atatia ani de tacere prin intimidare , o parte a problemelor din spital ,a starnit atata controversa.Este de bine!Cu pretul jignirilor,calomniilor,neadevarurilor spuse de cei implicati este bine ca in sfarsit ne facem auziti.Dintre atatea accesari cineva va dori sa cunoasca realitatea si atunci o vom afirma si sustine,asumandu-ne identitatea,responsabili fiind de cele spuse.
    Stim cine a dat tonul acestor discuti.Si pentru ca nu au argumente sa ne contrazica pentru ca noi spunem adevarul ,pentru ca incep sa se puna intrebari, nu le-a ramas altceva decat denigrarea ,calomnia, vulgaritatea,amenintarile.Este ceea ce practica si inteleg.
    Nu am cersit si nu cersim!Vrem doar sa ne sustinem drepturile!Ne-au ajuns probabil anii de sclavie si tacere.Candva,cineva a murit pentru a avea dreptul de-a fii Oameni!
    Nu o sa dezmint cele afirmate despre mine; este sub demnitatea mea!Voi ma cunoasteti si ma cunoc si ei!Pot sa va asigur ca nu voi pleca ,nu va voi vinde si nu va voi trada!Vom ramane impreuna demni,integrii si curajosi ,asumandu-ne atitudinile si afirmatiile la nivelul care ne caracterizeaza ca oameni educati, ca buni profesionisti care, contrazicand imoraitatea si viciile,profesam avand in responsabilitatea noastra vietile oamenilor.Si suntem buni, capabili,morali,demni,nestiuti uneori,nevazuti alteori dar pana la urma recumoscuti.Si intr-o buna zi cand lucrurile vor fi stiute,cand adevarul va fi spus,vom intelege ca a meritat sa ne cerem dreptul de-a fi Oameni!
    Va respect si va apreciez dragii mei colegi.Suntem impreuna!

  73. ce gluma buna asta da demnitate si curaj. oare cine ti a scris „declaratia”? vorbiti de demnitate cind huiduiti ca animalele ? bine a zis Lapusneanu:;prosti da” multi!!!va doresc succes mai departe si Dumnezeu cu mila cind ajuge prostul in frunte!!

  74. Aveti dreptate doamna sau domnule ” cineva ” , e plina lumea de prosti intradevar , noroc ca mai exista pe ici pe colo si cate unul destept ca dumneavoastra !

  75. CE aveti cu lidera sau cu iubitul ei,sunt majori,,viata personala ii priveste.Noi ne dam de ,,ceasul mortii, sa rezolvam problema banilor si a tichetelor si pe voi va intereseaza gainarii.Nu i de mirare ca a ajuns spitalul in acest hal. Ar fi cazul sa se puna mana de la mana si sa se rezolve problema banilor ( mai multe capete luminate sunt mai bune decat unul singur)

  76. sunt clanuri intregi angajate in spitalul DR. GEORGE TRIFON NASAUD….clanul AVRAM,clanul MURESAN,nepoate ,veri,fini.,,si tot felul de aliante ,,,poate de aici ideea ca DOMNUL MANAGER a facut mult bine acestui oras,dar na,,,dupa cum spun unii,,toti am minca o paine,,,si cu tot respectul pentru BUNATATEA si OMENIA , DOMNULUI MANAGER,,,dinsul e in criza de cind a fost investit in aceasta functie,,la toate nivelurile,,,VOCABULAR,CONDUITA PROFESIONALA,ATITUDINE…etc..dar un singur lucru il rog..sa nu uite ca aceste asistente,..ESTEA…CURVE SI BETIVE cum le face dinsul,si nu cred ca aici vrea sa fie dragalas,,,au contribuit la realizarea indicatorilor cu care se lauda,alaturi de nedici si de infirmiere,,,,si pina la urma ce e asa de condamnat ca ne vrem doar drepturile?nu cersim nimik,,,nu vrem nimik in plus,vrem doar ceea ce am avut,,,si se poate DOMNULE MANAGER,,,cautati solutii ca de aia ati facut CURSURI DE MANAGEMENT,,,iar daca ati avut puterea de a fi in aceasta functie,,,trebuie sa gasiti si solutii la probleme,,,MANAGEMENTUL UNEI INSTITUTII NU SE FACE CU SACRIFICAREA NUMAI UNEI ANUMITE PARTI DIN UNITATE.. si ridicolul situatiei e ca aceea parte e ceea care joaca rolul cel mai important in Institutia dumneavoastra….

  77. hmmm…un portar din spital s-a gasit sa faca judecati de valoare? e bine stiut faptul ca locatia care se numeste poarta spitalului ar trebui sa-si puna o firma de CRISMA,,,ba nu,,scuze,,,BODEGA …asta da… O BODEGA IEFTINA SI IMPUTITA,,,acolo se bea..se doarme…se fumeaza…se joaca carti,,,etc,,,orice numai selectionarea vizatatorilor si respectarea orelor de vizita nu intra in atributiile acestora,,si se mai stie ca acolo e prima mina…dar nu-i acuz,,,salariile sunt mici si la portari,,,dar poate asta stie domnul manager,,ca na,,,trebuia sa ocupe cu ceva si timpul liftierilor de la 14 la 18,,,cind sunt in pauza de lift pt economie de curent…BRAVO BAIETI,,,si voi contribuiti la imaginea acestui spital,,, SI ACUM SA REVIN LA DOMNUL PORTAR CARE A SCRIS…sa va intreb ceva?ce va nemultumeste ?ca a baut mai mult ca dumneavoastra..sau ca a baut fara dumneavoastra?

  78. Domnule portar,de ce fabulati?Va este frica de faptul ca var putea face cineva concurenta? sau voi aveti acordul Managerului de a transforma poarta in BIRT?Doar stie toata lumea….va mai cinsteste si GEORGE cu o litra?…DOAR SUNTETI DE AI LUI….

  79. B R I C I U R I . R O – ARTICOLE BARBATESTI DE INGRIJIRE PERSONALA SI ARTICOLE DE BARBIERIT MODELAT, ARANJAT SI ARTICOLE DE PROFESIONALE DE FRIZERIE MADE IN GERMANY, SPECIAL CONCEPUTE PT BARBATI DEOARECE SE STIE… BARBATII AU PARUL Si UNGHIILE TARI.

  80. NU INTELEG CUM ACCEPTATI ASA CEVA? SI EU SUNT MANAGER DE SPITAL ,NU AVETI JURIST CUM TOLERATI ASA CEVA> CINE CONDUCE UNITATEA SI CINE RASPUNDE DE EA? DVS SAU SINDICATUL? OAMENII ACESTIA NU INTELEG CE SE INTIMPLA IN TOATA LUMEA NU AU NEVOIE DE LOCURI DE MUNCA?

  81. Permiteti-ne domnule Pop VIctor sa va dam noi un raspuns la intrebarile dumneavoastra pt ca , suntem siguri ca domnul nostru manager nu are un raspuns .Exista si jurist la unitatea noastra , dar din pacate….Nu ne indoim ca dumneavoastra sunteti un maneger bun si poate ca , asa din omenie ,ve-ti da niste sfaturi bune si managerului nostru cu referire la administrarea unei unitati, pt ca din pacate acesta nu prea stie cu ce se ” manaca ” managementul.Noi nu avem absolut nimic cu el , suntem doar furiosi ca de ani de zile nu e in stare sa conduca aceasta unitate , dar nici nu vrea sa lase pe cineva capabil .Ne-am saturat de raspunsuri ca :nu sunt bani ,nu sunt bonuri , nu face-ti voi ordine in firma mea si alte multe altele…Asa de curiozitate , in acest mod va tratati si dumneavoastra angajatii ?

  82. Si,apropo, domnule Pop Victor , intelegem si noi criza prin care trece toata lumea , si pt orice alt manager am fi renuntat la drepturile noastre si am fi pus fiecare umarul spre a „supravietui „unitatea si a nu ramane fara locuri de munca . Dar ,din pacate ,in acest om nu mai are nimeni incredere si de aceea nu mai vrea nimeni sa-l sustina !

  83. STIMATI SALARIATI VREAU SA VA SPUN CA UN MANAGER NU ARE NEVOIE DE SUSTINEREA SALARIATILOR,EL ARE UN CONTRACT SEMNAT CU MINISTERUL SANATATII SI TREBUIE SA_L RESPECTEASA CA NU ARE NEVOIE NICI DE SUSTINERE NICI DE POPULARITATE,TREBUIE DOAR SA RESPECTE LEGILE.

  84. Asta ne dorim si noi,domnule POP VICTOR,sa se respecte legile,dar aici domina legea junglei.Banuim ca domnul manager(al nostru) nu poate preciza ceea ce contine contractul…deci nu stie ce a semnat…daca dumneavoastra sunteti un manager bun va asteptam cu drag la noi,sa-i luati locul.

  85. CEEA CE SUSTINETI ESTE CEL PUTIN STRANIU DACA NU ABERANT.UN MANAGER CARE ESTE SI DOCTOR ARE CUNOSTINTA DE FAPTELE SALE SI NU MI SE PARE CORECT SA FIE JUDECAT DE ANGAJATII SAI , CARE MA CAM INDOIESC CA STIU CU CE SE CONFRUNTA UN CONDUCATOR DE UNITATE SI CE RESPONSABILITATI ARE,MAI ALES ACUM.DVS. STITI CE PRESUPUNE SEMNAREA UNUI CONTRACT CU CAS?CREDETI CA SUNTETI MAI CAPAPILI,SAU DUPA CUM CRED EU AICI ESTE VORBA DE ALTCEVA.

  86. Va respectam opiniile dar nu suntem siguri(din moment ce nu va conoastem)ca stiti situatia reala a spitalului si motivul pentru care s-a ajuns in aceasta situatie,acesta criza in care ne aflam nu este datorata celei mondiale,noi suntem in aceasta situatie de mai bine de 7 ani,timp in care managerul ar fi trebuit sa gaseasca o cale de a scoate spitalul din datorii,daca e un mamager bun.In aceste conditii personalul acestui spital nu mai doreste sa plateasca greselile de management(a mai facut acest lucru de multe ori cu sacrificii mari fara nici un rezultat pozitiv,din contra spitalul e in situatie mai proasta) tinand cont de faptul ca salariul mediu a unui cadru medical este de 1000 lei,renuntand la tot ce ni s-a cerut(sporuri si tichetele de masa)s-ar ajunge la 600-700 lei pe luna.Avem si noi familii,rate la banci,jumatate din personalul medical este navetist(naveta nefiind decontata),facturi si multe altele,in aceste conditii satuiti-ne dumneavoastra cum sa supravietuim.

  87. DA,AVETI DREPTATE!Ar fi o solutie,dar daca ar pleca tot personalul ce s-ar intampla,logic ar fi sa plece o persoana…nu 250..dar in final la asta se va ajunge,se va inchide spitalul din lipsa de personal(nu o sa vrea sa lucreze nimeni pentru 600-700 de lei,avend in vedere munca depusa si riscul de mall-praxis:una singura pe tura intr-o sectie in care nu ar fi permis,din punct de vedere al circuitului-aceeasi asistenta face tratamentul si panseaza si pe septici si pe aseptici,daca sunteti medic stiti despre ce vorbesc,pot aparea infectii nozocomiale,un cadru medical in serviciu de primire urgente in zilele de,sambete duminici si sarbatori legale,cand serviciu de urgenta deserveste peste 35 de localitati…e imposibil sa faci fata,dar nu se plange nimeni de munca depusa…problema e ca vrem sa fim platiti pentru ca muncim,ne vrem doar drepturile,dorim ca acest maneger sa gaseasca o solutie,nimic mai mult

  88. V-ati dat arma pe fata,in sfirsit ati recunoscut ca vreti ca menegeru sa plece.Aveti dreptate ca e haos dar cine face haos menegeru sau noi toti salariatii care in loc sa economisim materialele sanitare ne facem bani cu tratamente la domiciliu,tratam bolnavi acasa cu medicamente din minifarmaciile de la aparatele de pe sectii sau hai sa fim seriosi 1/2 din ampicilina sau penicilina si restu sef ca nu stie pacientul e fericit ca nu-l doare,mai mincam si noi din mincarea bolnavilor ca de astia de la birou n-au de unde sa stie,si daca nu-i mare lucru pe sectie vin si plec ca am o problema si colegu si el va avea cindva si-l acopar si eu,sterilizare …fac si eu un ban cu trusele medicilor de familie ca tot nu stiu prea multi.E ce ziceti cine face debandada, sa fie tacamul complet strig tareeeeeeeeeee cai mai bine sint cinstit strig asa tare ca sa cred si eu.Am uitat ca fosta menegera ne-a injumatatit salariile si datorita ei am ajuns in judecata si acum ne incita la scandal,oare jocul cui il face ,oare nu cumva vrea sa ne lase fara salarii si locuri de munca.se zice ca se va face o sectie de asistenta sociala dar dragi colegi oare cum ne va fi cind vom avea prin spital pacienti ca legumele sa-i stergem la …. sa-i mirosim si sa mai vina si apartinatorii sa ne ia la intrebari.Asa ca reflectati mai bine noi sintem 200 iar el e 1 ,debandada si haosul sintem noi ca ne batem joc de el,ne batem joc de banii statului,si in final ne batem joc de noi insine

  89. Pt. salariatul care a postat inaintea mea: dragul sa draga mea, daca tu faci lucrurile astea te priveste , dar nu generaliza, cred ca esti bolnava cu capul daca injumatatesti medicamantele bolnavilor, cu privire la plecatul si venitul de pe sectie la orice loc de munca asa este,nu numai in spital, daca te inlocuieste colegul si treaba este facuta care este problema. Nu pot sa cred ca un salariat poate spune asa ceva si cel putin la noi pe sectie (nu conteaza unde) asa ceva nu se practica. Daca la voi se face asa ceva rusine voua, iar daca tu personal ai facut asta Dumnezeu este sus si chiar daca acel bolnav nu a stiu ca cei faci El te vede. Roaga-te sa nu ajungi intr-un spital sa-ti faca si tie ce ai facut tu altora. Te-ai bagat si tu in seama!!!!!!!!

  90. este adevarat ca ar trebui sa va analizati mai bine comportamentul pentru ca cineva a spus adevarul inainte: cu medicamentele ,cu seringile, cu mancarea :concret am avut internat pe cineva pe interne si mi s-au dat biletele sa cumpar medicamente cind de fapt erau la farmacia spitalului, am cumparat fluturasi cind erau la spital ,la masa sa datmincare putina iar asistentele si infirmierele au mincat bine inainte,infirmierele nu fac curatenie,etc.sa mai spun cum face cineva injectii acas cu seringi din spital ? si cere bani? sunteti toti niste profitori care nu vreti decit bani si ciubuc si munca putina.iar asa zisa lidera va reprezinta, o stiu eu foarte bine ce poate.

  91. personalul sanitar de la acest spital este in o grava eroare.Este adevarat ca nu e usor sa ai grija de cei suferinzi,dar nimeni nu te-a obligat sa te faci asistenta.cotele pe care le platim pentru sanatate trebuie sa se reflecte iningrijirea bolnavilor si doar o parte pt salarii.In Romania banii se duc pe salarii si bolnavii isi cumpara medicamente.Am citit pledoaria liderei si mi s-a parut de prost gust,probabil se apropie alegerile.Sub anonimat poate fi blamat oricine si e greu sa te aperi tu persoana care trebuie sa iei decizii uneori dure in situatii de cumpana ,dar si aceste lucruri trebuie facute.Sunt de acord ca sindicatul vrea drepturi,dar este nevoie side realism,nu poti sa ai venituri intr-o criza globala.

  92. in toata controversa asta nu gasesti medici care sa-si spuna punctul de vedere.Este si spitalul lor.Oare nu vor sa fie conflictul aplanat? Sau sunt intr-o indiferenta totala?

  93. in toata controversa asta nu gasesti medici care sa-si spuna punctul de vedere.Este si spitalul lor.Oare nu vor sa fie conflictul aplanat? Sau sunt intr-o indiferenta totala?

  94. conflictul este departe de a fi stins.Ceea ce nu vrea sa se spuna e ca spitalul nu are un singur om la conducere,are un director medical,un sef contabil 2 persoane care sunt responsabile de curatenia din spital s.a.m.d.Este clar un atac jalnic asupra directorului,probabil deranjeaza pe cineva.Daca munca din spital este atit de solicitanta e de mirare ca au timp de scandal.In perioade grele{cum este peste tot in tara}este mult mai usor sa aprinzi un conflict cind ai un interes ascuns.problema e ca nu foloseste nimanui,iar impresia lasata cititorului e jalnica.Mare pacat ca acest personal priveste suferinta bolnavului cu atita repulsie.

  95. conflictul este departe de a fi stins.Ceea ce nu vrea sa se spuna e ca spitalul nu are un singur om la conducere,are un director medical,un sef contabil 2 persoane care sunt responsabile de curatenia din spital s.a.m.d.Este clar un atac jalnic asupra directorului,probabil deranjeaza pe cineva.Daca munca din spital este atit de solicitanta e de mirare ca au timp de scandal.In perioade grele{cum este peste tot in tara}este mult mai usor sa aprinzi un conflict cind ai un interes ascuns.problema e ca nu foloseste nimanui,iar impresia lasata cititorului e jalnica.Mare pacat ca acest personal priveste suferinta bolnavului cu atita repulsie.

  96. rog asistentele care au fost atit de indignate de indicatiile d-lui director sa citeasca pe internet Cateterul periferic venos si sa nu se mai dea destepte ca nu sunt

  97. conducerea spitalului e jalnica nu mai dati vina pe amarati care muncesc dati vina pe cei ce iau salari fara sa stie nici ei ce functie au sa va fie rusine ca vati bagat tot neamul in spital sa incepeti de unde trebuie sa restructurati ma nemernicilor ce sunteti

  98. MA ASA ZISUL DIRECTOR PLEACA DRACULUI ACASA SI STAI LINISTIT SI LASA PE CINEVA SA CONDUCA CARE E CAPABIL ASA CUM A FOST TAICATO TU AI RISIPIT TOT CE A INVESTIT EL SA ITI FIE RUSISE

  99. DANUTA DRAGA FLUTURASII NU SUNT DE ACEIA CARE TE INCINTA PE TINE VARA CU ZBURDALNICIA LOR CAND ITI PERAJESTI ULTIMUL NEURON LA SOARE ESTE O DENUMIRE UNANIM ACCEPTATA A BRANULELOR IAR LOCUL LOR DE ATASARE ESTE DE OBICEI IN VENELE PERIFERICE CEEA CE DOMNUL DIRECTOR NE-A INTERZIS

  100. DANUTA DRAGA FLUTURASII NU SUNT DE ACEIA CARE TE INCINTA PE TINE VARA CU ZBURDALNICIA LOR CAND ITI PERAJESTI ULTIMUL NEURON LA SOARE ESTE O DENUMIRE UNANIM ACCEPTATA A BRANULELOR IAR LOCUL LOR DE ATASARE ESTE DE OBICEI IN VENELE PERIFERICE CEEA CE DOMNUL DIRECTOR NE-A INTERZIS

  101. Draga salariatule ai habar ca madicii de familie nu primesc autorizatia de la sanepid daca nu au sterilizatoare? In legatura cu zvonul ca se va face asistenra siciala acolo o sa lucram si cu bolnavi „legume” cum le numesti tu pentru ca atunci cand ne-am ales meseria asta stiam ca vom avea de lucru si cu altfel de bolnavi, eu cel putin am invatat la geriatrie, poate cand ai facut tu scoala aceasta disciplina nu era. Apartinatorii au tot dreptul sa vina sa ne ia la intrebari!

  102. Toate aceste comentarii nascute din nemultumiri, trebie sa strabata zidul nesimtirii ridicat de cei care nu ne condu , ci cei care isi bat joc de noi.Sa ne reprezinte sindicatul la nivel national ,pentru a obtine dreptrurile ce ni se cuvin , nu sa faca gargara intr-un pahar cu apa la nivel local.De cand sunt in sistem si in sindicat,nu ma simt reprezentata de catre acesta.D -NA

  103. Toate aceste comentarii nascute din nemultumiri, trebie sa strabata zidul nesimtirii ridicat de cei care nu ne condu , ci cei care isi bat joc de noi.Sa ne reprezinte sindicatul la nivel national ,pentru a obtine dreptrurile ce ni se cuvin , nu sa faca gargara intr-un pahar cu apa la nivel local.De cand sunt in sistem si in sindicat,nu ma simt reprezentata de catre acesta.D -NA

  104. PENTRU UNII….BUCURATI-VA….LINIA DE GARDA DIN CHIRURGIE S-A DESFINTAT TOT CE VA RAMANE ESTE SA VA RUGATI SA NU DEA O MASINA PESTE VOI DUPA ORA 4 CAND NU MAI ESTE MEDIC CHIRURG IN SPITAL IAR ASISTENTUL MEDICAL DE LA URGENTA POATE AVEA OMENIA SI PREGATIREA DAR NU ARE CADRUL LEGAL DE A ACTIONA SINGUR

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.