Preocupate de voturile majorităţii, partidele politice nu prea şi-au bătut capul cu platforme electorale prin care să câştige mediul de afaceri. Politicienii nu ştiu prea bine ce aşteaptă oamenii de afaceri de la ei.
Nici un politician nu pare să cunoască adevăratele probleme ale mediului de afaceri, aşteptările acestora faţă de viitorii guvernanţi, modul real în care economia poate fi readusă pe plus în 2013, după un an în care "creşterea" economică se va învârti în jurul valorii de zero la sută. Concluzia rezultă din parcurgerea platformelor electorale ale ARD şi USL, principalele formaţiuni de pe scena politică, şi din confruntarea acestora cu doleanţele oamenilor de afaceri. Deşi în 2012 investiţiile străine directe s-ar putea cifra la doar 1,9 miliarde euro, mai puţin sau cel mult la fel ca şi anul trecut, însă de aproape 5 ori mai mici decât în 2008, platformele electorale ale ARD şi USL relevă mai degrabă dorinţa acestor for­maţiuni de colectare a opţiunilor de vot ale majorităţii.

sursa: Romania Libera

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.