În ultimele 24 de ore, 33 de bistrițeni au fost confirmați cu CoVid-19, printre care doi elevi și un cadru didactic, după efectuarea a 411 teste. Astfel, incidența la nivel de județ a crescut la 0,73/1000 de locuitori. În acest moment în județ sunt 227 de cazuri active. Totodată  trei pacienți au decedat. În același interval, au fost efectuate 328 de doze de vaccin anti-covid.

Situația epidemiologică la nivelul județului Bistrița-Năsăud, astăzi, 23.02.2021, este următoarea:

• 8660 cazuri confirmate de CoVid-19;

• 227 cazuri active (dintre care 45 izolați în spital)

• 399 decese;

• 658 persoane în carantină;

• Au fost efectuate 411 teste, dintre care 256 la SJUB, 151 teste rapide;

• 13792 doze vaccinuri aduse până în prezent, 12581 doze administrate;

• 328 doze administrate ieri, 22 februarie, dintre care 239 doza 1 și 89 rapel. 

 Printre noile cazuri se numără doi elevi – unul de la Colegiul Național Andrei Mureșanu Bistrița (clasa din care face parte a intrat în scenariul roșu) și, iar celălalt de la Școala Generală Avram Iancu din municipiu (clasa din care face parte elevul va intra începând de mâine în scenariul roșu). De asemenea, un cadru didactic de la același colegiu bistrițean a fost depistat și el cu Covid-19.

INCIDENȚA CAZURILOR DE COVID-19 PE UNITĂȚI ADMINISTRATIV-TERITORIALE, CALCULATĂ CU FOCARE:

LOCALITATEPOPULATIECAZURI LA 1000 DE LOCUITORI IN ULTIMELE 14 ZILE
CICEU-GIURGEŞTI14758.81
MATEI24742.02
LIVEZILE52631.52
COŞBUC19881.51
SÂNMIHAIU DE CÂMPIE14461.38
LECHINŢA62111.45
MUNICIPIUL BISTRIŢA967181.38
ŞINTEREAG36441.37
ORAŞ BECLEAN126221.19
ROMULI17901.12
BUDEŞTI18221.10
LEŞU29431.02
CETATE30550.98
DUMITRIŢA33880.89
PETRU RAREŞ37370.80
MĂRIŞELU25450.79
GALAŢII BISTRIŢEI25220.79
ORAŞ NĂSĂUD116690.77
MONOR13430.74
TEACA57160.70
ZAGRA34610.58
NIMIGEA54100.55
TELCIU59880.50
CĂIANU MIC43060.46
DUMITRA57800.35
TIHA BÂRGĂULUI67300.30
LUNCA ILVEI32910.30
ŞANŢ35300.28
URIU37890.26
BISTRIŢA BÂRGĂULUI45810.22
ŞIEU-MĂGHERUŞ47360.21
ORAŞ SÂNGEORZ-BĂI120750.17
RODNA63480.16
MAIERU82400.12


LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here