La Primăria municipiului Bistriţa, se pot depune documente în vederea participării la procedura de atribuire / licitaţie a locurilor de parcare situate în zona delimitată de străzile Piaţa Mică – Ecaterina Teodoroiu – Zorilor.
Aceste documente se depun la sediul Serviciului public municipal „Direcţia Patrimoniu” din strada Gheorghe Şincai nr. 2 – până la data de 20.04.2015 și sunt următoarele:
„a) cerere tip;
b) documente privind domiciliul / rezidenţa: copie B.I. / C.I. şi actul de proprietate, contract de închiriere avizat de Direcţia Generală a Finanţelor Publice Bistriţa-Năsăud pentru cele încheiate cu persoane fizice în imobilul aferent asociaţiei de proprietari / locatari, act de donaţie sau moştenire, extras de carte funciară de dată recentă, după caz;
c) copia certificatului de înmatriculare a autovehiculului / autovehiculelor;
d) documente privind dreptul de utilizare a autovehiculului: contract de leasing;
e) copia certificatului de căsătorie în situaţia în care la aceeaşi adresă domiciliază două familii;
f) certificat de încadrare într-o grupă de handicap a unui membru al familiei solicitantului, dacă e cazul;
g) acte doveditoare că este veteran de război, membru A.F.D.P.R. sau beneficiar al prevederilor Legii nr. 189/2000, dacă este cazul;
h) cupoanele de pensii, soţ şi soţie, pentru acordarea reducerii de 50% a abonamentului în cazul în care media pensiilor nu depăşeşte salariul minim pe economie;
i) declaraţie pe propria răspundere pentru persoanele care nu înregistrează venituri, pentru acordarea reducerii în cazul pensionarilor”, potrivit municipalității.