La Primăria municipiului Bistriţa, se pot depune documente în vederea participării la procedura de atribuire / licitaţie a locurilor de parcare situate în zona delimitată de străzile Piaţa Mică – Ecaterina Teodoroiu – Zorilor.

Aceste documente se depun la sediul Serviciului public municipal „Direcţia Patrimoniu” din strada Gheorghe Şincai nr. 2 – până la data de 20.04.2015 și sunt următoarele:

„a) cerere tip;
b) documente privind domiciliul / rezidenţa: copie B.I. / C.I. şi actul de proprietate, contract de închiriere avizat de Direcţia Generală a Finanţelor Publice Bistriţa-Năsăud pentru cele încheiate cu persoane fizice în imobilul aferent asociaţiei de proprietari / locatari, act de donaţie sau moştenire, extras de carte funciară de dată recentă, după caz;
c) copia certificatului de înmatriculare a autovehiculului / autovehiculelor;
d) documente privind dreptul de utilizare a autovehiculului: contract de leasing;
e) copia certificatului de căsătorie în situaţia în care la aceeaşi adresă domiciliază două familii;
f) certificat de încadrare într-o grupă de handicap a unui membru al familiei solicitantului, dacă e cazul;
g) acte doveditoare că este veteran de război, membru A.F.D.P.R. sau beneficiar al prevederilor Legii nr. 189/2000, dacă este cazul;
h) cupoanele de pensii, soţ şi soţie, pentru acordarea reducerii de 50% a abonamentului în cazul în care media pensiilor nu depăşeşte salariul minim pe economie;
i) declaraţie pe propria răspundere pentru persoanele care nu înregistrează venituri, pentru acordarea reducerii în cazul pensionarilor”, potrivit municipalității.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.