În vederea participării la procedura de atribuire / licitare a locurilor de parcare amenajate în zona străzii 1 Decembrie, bl. 1, 2, 3 şi 4, persoanele fizice şi juridice deţinătoare a unui autovehicul, care doresc atribuirea unui loc de parcare, sunt invitate să depună la Primăria municipiului Bistriţa, sediul Serviciului public municipal „Direcţia Patrimoniu”, începând cu data de 23 iunie până la data de 11 iulie, câteva documente.
Conform Primăriei municipiului Bistrița aceste documente sunt: cerere tip; documente privind domiciliul / rezidenţa: copie B.I./C.I. şi actul de proprietate, contract de închiriere avizat de Direcţia Generală a Finanţelor Publice Bistriţa-Năsăud pentru cele încheiate cu persoane fizice în imobilul aferent asociaţiei de proprietari / locatari, act de donaţie sau moştenire, extras de carte funciară de dată recentă, după caz; copie după certificatul de înmatriculare a autovehiculului / autovehiculelor; documente privind dreptul de utilizare a autovehiculului: contract de leasing; copie certificat de căsătorie în situaţia în care la aceeaşi adresă domiciliază două familii; certificat de încadrare într-o grupă de handicap, a unui membru al familiei solicitantului, dacă e cazul; acte doveditoare că este veteran de război, membru A.F.D.P.R. sau beneficiar al prevederilor Legii nr. 189/2000, dacă este cazul; cupoanele de pensii, soţ şi soţie, pentru acordarea reducerii de 50% a abonamentului în cazul în care media pensiilor nu depăşeşte salariul minim pe economie; declaraţie pe propria răspundere pentru persoanele care nu înregistrează venituri, pentru acordarea reducerii în cazul pensionarilor; declaraţie pe propria răspundere că nu deţine garaj amplasat pe domeniul public.
În zona menţionată au fost amenajate 111 locuri de parcare.
Data atribuirii / licitaţiei se va aduce la cunoştinţa publică prin afişare la scara blocului.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.