Daca privești către website-ul tău și te întrebi de ce tot timpul și efortul pe care îl depui nu generează o poziție mai bună în motoarele de căutare, atunci trebuie să găsești o soluție. Ai creat conținut de calitate, cuvinte cheie bine alese și legături interne inteligente dar tot ai o problemă?

Poate că nu utilizezi SEO off-page corect sau deloc? Dacă nu ai auzit niciodată de optimizarea motorului de căutare în afara paginii, atunci e bine să afli câteva detalii utile.

Ce reprezintă optimizarea motorului de căutare în afara paginii?

Majoritatea oamenilor fie nu știu că acest tip de optimizare este vital pentru îmbunătățirea clasamentului Google, sau nu știe cum să se ocupe. O agenție SEO are instrumentele și cunoștiințele necesare pentru a realiza această optimizare.

Exemple de SEO off-page:

  • Postări și comentarii
  • Implicarea în rețelele sociale
  • Postarea pe forumuri
  • Utilizarea videoclipurilor de pe YouTube, Instagram, Twitter etc.

În esență, SEO off-page este o activitate de marketing de bază care îi determină pe utilizatori să ajungă la site-ul tău.. SEO on-page implică acțiunile pe care le faci pe website-ul tău.

Exemple SEO on-page:

  • Scrierea de conținut captivant, de calitate
  • Construirea legăturilor interne
  • Metadata  (titlu, tag-uri de descriere, cuvinte cheie etc.)
  • Cercetare pe cuvinte cheie
  • Timp de încărcare a paginii

SEO on-page și SEO off-page determină clasamentul Google.

Așadar poți  să analizezi tehnicile SEO off-page, pentru o mai bună promovare SEO în  2020 și iată cum:

1. Un serviciu sau un produs superior

Dacă oferi cel mai bun produs sau serviciu, atunci:

  • Marca, serviciul și reputația produsului tău sunt pozitive
  • Site-ul tău va câștiga mai multe vizite decât website-urile concurente
  • Alte site-uri vor crea link-uri către website-ul tău
  • Clienții îți vor da recenzii pozitive

2. Serviciul pentru clienți

Nu trebuie să neglijezi serviciul clientelă, deoarece a avea un produs excelent este irelevant dacă solicitările și preocupările clienților nu sunt rezolvate rapid și eficient.

3. Intenție de căutare focalizată

Un aspect important al SEO off-page este atragerea publicului pentru a crea și a partaja conținut care adaugă valoare. Nu poți obține un angajament pozitiv pe rețelele sociale, recenzii sau postări pozitive fără să știi de ce te caută publicul. Trebuie așadar să descoperi modul în care intenția de căutare atrage oportunități SEO off-page.

4. Legătura cu publicul tău

Interacționează mereu cu publicul tău, comentând pe bloguri sau forumuri de discuții din nișa afacerii tale. Lasă comentarii utile și atent pentru a atrage atenția asupra expertizei tale. Acest comportament va crea recunoașterea mărcii și va provoca influențatori, bloggeri, editori să se conecteze la site-ul tău.

5. Activitatea  pe rețelele sociale

Monitorizează-ți conturile pe rețelele de socializare, răspunde prompt la întrebări și oferă feedback. Răspunsurile corecte și raționale, chiar și în afara nișei tale, te transformă într-o o resursă valoroasă și vor crește gradul de cunoaștere a mărcii.

6. Parteneriate de influență

Social media este o modalitate excelentă pentru branduri de a obține trafic și clienți. Câștigarea și dezvoltarea relațiilor cu influenceri din nișa ta îți vor deschide ușile și popularitatea va oferi mai mult trafic pe site-ul tău.

7. Construirea unei bune reputații online

Acțiunile de promovare SEO off-page reprezintă o modalitate valoroasă de a construi relații cu editori, influenceri, mărci importante și clienți regulați. Construiește-ți reputația unui website care oferă informații și experiențe de calitate și abordează oportunitățile de postare ale viitorilor clienți cu o mentalitate benefică reciproc.

Implementarea SEO off-page în plus față de practicile SEO on-page nu este complicată, iar o agenție de promovare SEO îți poate oferi beneficiile strategiilor de promovare SEO adecvate.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.