Contribuabilii care au rezidență într-un alt stat membru al Uniunii Europene și care dețin proprietăți în România vor trebui să depună la Fisc noi formulare. Informațiile colectate prin aceste documente sunt necesare pentru realizarea schimbului automat de informații dintre administrațiile fiscale din România și cele din Uniunea Europeană.

Potrivit Ministerului Finanțelor,, unele informații necesare realizării schimbului de informații se regăsesc deja în formularele de declarații pe care contribuabilii le depun la autoritățile administrației publice locale sau sunt deținute de organele fiscale ale autorităților administrației publice locale, însă altele nu se regăsesc în aceste formulare, astfel că luni a intrat în vigoare Ordinul MFP și MDRAP nr.872/1025/2014, publicat în Monitorul Oficial, Partea I, nr.503, care stabilește modelul a patru formulare pentru obținerea informațiilor necesare realizării schimbului automat de informații.

Formularele noi care trebuie depuse, pe  lângă declarațiile fiscale obligatorii, pentru cei care dețin proprietăți în România sunt:

Anexa la declarația fiscală pentru stabilirea impozitului pe clădiri – persoane fizice;

Anexa la declarația fiscală pentru stabilirea impozitului pe teren – persoane fizice;

Anexa la declarația fiscală/decizia de impunere pentru stabilirea impozitului/taxei pe clădiri – persoane juridice;

Anexa la declarația fiscală/decizia de impunere pentru stabilirea impozitului/taxei pe teren – persoane juridice.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.