Se pot ocupa funcţii publice de execuţie prin transfer la AJOFM BN. Ce documente sunt necesare

385

Agenţia Judeţeană pentru Ocuparea Forţei de Muncă Bistriţa-Năsăud anunţă ocuparea prin transfer conform Legii nr.188/1999 privind Statutul funcţionarilor publici, republicată(2), cu modificările şi completările ulterioare, art.90, alin.(1), lit.(a) si lit.(b) a următoarelor funcţii publice de execuţie:

 

1). Consilier grad superior – Compartiment: Execuţie Bugetară, Financiar, Contabilitate şi Administrare Fond Garantare şi Plata Creanţelor Salariale;

2). Consilier grad superior – Compartiment: A.L.O.F.M. Bistriţa, Punct de Lucru Beclean;

3). Consilier grad superior – Compartiment: Medierea Muncii, Consiliere, Orientare şi Formare Profesională;

4). Consilier grad superior – Compartiment: Monitorizare Proiecte Finanţate din Fonduri FSE, Informatică şi Managementul Bazelor de Date – vacant din data de 15.12.2017;

 

Funcţionarii publici interesaţi de aceste posturi vor depune cererile de transfer, însoţite de un  curiculum vitae, până în data de 27.12.2017.

Conform prevederilor art.149 alin.(5) din Hotărârea nr.611/04.06.2008 pentru aprobarea normelor privind organizarea şi dezvoltarea carierei funcţionarilor publici, în situaţia în care vor fi depuse mai multe cereri de transfer, A.J.O.F.M.Bistriţa-Năsăud va organiza un interviu în data de 29.12.2017, cu funcţionarii publici solicitanţi.

Informaţii suplimentare privind transferul pe aceste posturi pot fi obţinute de la biroul Resurse Umane din cadrul A.J.O.F.M. Bistriţa – Năsăud, din Bistriţa, strada Gării, nr.2 – 4, tel. 0263-236206, int. 121.

LĂSAȚI UN MESAJ