Sfarsitul verii a gasit-o pe Magda Palimariu in Grecia, acolo unde vedeta Pro Tv merge in fiecare an pentru a-si vizita rudele.

Si de data aceasta, pe langa plaja si relaxare, Magda a avut parte si de multe experiente de neuitat: a mers la pescuit cu barca unchiului sau, a participat la o nunta traditionala si si-a facut un tatuaj… temporar.

"Am petrecut zile frumoase in Grecia, intotdeauna ma bucur cand imi revad matusa, nepotii, unchiul. E o traditie sa ii vizitam in fiecare an, iar ei ne asteapta mereu cu bratele deschise. M-am delectat cu ore tihnite la plaja, am alergat pe nisip cu nepoatele mele si ne-am balacit in mare, ne-am infruptat din delicatese locale din peste si fructe de mare si am fost chiar la pescuit. Unchiul meu are o barca cu care iese in larg la pescuit si m-a luat si pe mine. Am plecat pe intuneric, cu noaptea-n cap, dar a fost cu noroc: am prins peste, pe care odata ajunsi acasa l-am si gatit. A fost o experienta care m-a incantat", povesteste prezentatoarea rubricii "Vremea" de la Pro Tv.

Pe perioada sederii in Grecia, Magda si-a decorat glezna dreapta cu un tatuaj temporar.

"E un tatuaj frumos, pictat manual, pe care insa nu l-am putut pastra pana la intoarcerea in tara pentru ca apa de mare l-a estompat", spune aceasta. Iar nunta traditionala la care a participat a fost cireasa de pe tort a vacantei: "Matusa mea a fost invitata la o nunta a unor cunostinte apropiate, asa ca m-a luat si pe mine. A fost o experienta frumoasa, toata ziua satul a fost plin de zarva, scaldat in muzica de petrecere, am mers la biserica pentru a fi alaturi de cei doi miri si pentru a-I intampina la iesire cu o ploaie de orez, un obicei la care grecii tin foarte mult, apoi seara am dansat si am spart farfurii, dupa traditia locala", a mai spus Magda.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.