Autorităţile vor să să elimine autorizaţiile şi avizele care nu sunt necesare, pentru a reduce birocraţia.
Astfel se vor înființa „comisiile de tăiat hârtii“, la nivelul ministerelor, costurile birocratice fiind estimate la două miliarde de euro.

„Comisia de tăiat hârtii este un nume generic, nu este o comisie ca atare. În urma şedinţei trecute de Guvern, un prim pas în această strategie de debirocratizare, pentru că despre asta vorbim – despre o strategie de debirocratizare care va avea mai mulţi paşi, mai multe elemente consistente care încearcă să simplifice procesul birocratic care caracterizează administraţia românească – s-au stabilit comisii la nivelul ministerelor, care vor trebui în perioada imediat următoare să facă o evaluare a avizelor care pot fi eliminate rapid şi fără să afecteze procesul decizional“, a declarat purtătorul de cuvânt al Guvernului, Dan Suciu.

Executivul a aprobat normele metodologice pentru gestionarea financiară a fondurilor europene în perioada 2014-2020, scrie economica.net

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.