Facebook schimbă serviciul Messenger

184

Facebook va permite inserarea de reclame în pagina de start a serviciului său de mesagerie instantanee, Messenger, a anunțat compania americană, marți. Această inițiativă reprezintă o nouă modalitate pentru celebra rețea de socializare de a-și crește veniturile obținute din publicitate, informează AFP.

După teste „promițătoare” în Australia și în Thailanda, „reclamele din Messenger sunt generalizate”, a declarat compania într-un comunicat, subliniind faptul că 1,2 miliarde de persoane utilizează serviciul Messenger cu regularitate, scrie agerpres.ro.

Facebook a invitat agențiile de publicitate să creeze reclame pentru pagina de start a aplicației mobile Messenger, care vor permite acestor companii să se adreseze unui număr mai mare de utilizatori.

În prezent, agențiile de publicitate pot să contacteze doar utilizatorii serviciului Messenger care au avut deja o conversație cu aceste companii.

Facebook nu a precizat data la care publicul larg va începe să vadă aceste reclame în meniul de start al aplicației Messenger.

Anunțul a fost făcut în contextul în care Facebook caută noi metode pentru a-și crește cota de piață în cadrul publicității digitale, care reprezintă partea principală a cifrei sale de afaceri.

Rețeaua de socializare, care a depășit recent pragul de 2 miliarde de utilizatori lunari, a ajuns la saturație: nu mai există locuri în care pot fi plasate mai multe reclame — de aici decizia de a deschide serviciul Messenger într-o manieră mai largă în fața agențiilor de publicitate.

LĂSAȚI UN MESAJ