Un cititor de-al Gazetei de Bistrița ne-a semanala o pățanie cu bancomatul din Prudundu Bârgăului al companiei Reiffeisen Bank.

Leon Andreica susține că a introdus cardul în bancomat, a cerut o sumă de bani din soldul său și a primit doar chitanță. 

„Nici nu știu cum să definesc aspectul. În data de 14 martie m-am prezentat la un bancomat REIFFEISEN din Prundu Bârgăului în județul Bistrița-Năsăud. Am introdus cardul și am urmat instrucțiunile aparatului. Surpriza mi-a fost când am constatat că suma cerută nu mi-a fost dată,ci doar o chitanța, cu mențiunea error și înscrisa suma ceruta<300>lei!

M-am adresat rapid la banca BCR, la care am card și operatoarea mi-a spus că soldul este cel care-l știu, dar s-ar putea să îmi fie luați banii, și să revin peste câteva ZILE!

Az, m-am prezentat la sediul BCR care făcuse adresa de refuz de plata, si Reiffeisen a comunicat, că prin iulie s-ar putea să-mi restituie banii!” povestește Leon Andreica.

Povestea este pe atât de gravă pe cât, bistrițeanului i s-a și perceput comision de ridicare a sumei ce de fapt nu a fost scoasă din bancomat.

„Culmea!!! Mi s-a luat și comision pentru banii mei care nu mi-au fost eliberați din aparat! Am contactat poliția să ia măsuri să nu fie și alții înșelați și mi s-a spus că nu-i de competența lor!!! Intrebare!!!” mai relatează Andreica.

 

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.